Reklama (1. akosť)
od Pavel Horňák z vydavateľstva Ing. Radim Bačuvčík 2018
Reklama (1. akosť)
od Pavel Horňák z vydavateľstva Ing. Radim Bačuvčík 2018
Autor: | Pavel Horňák |
Vydavateľstvo: | Ing. Radim Bačuvčík |
Rok vydania: | 2018 |
EAN: | 9788087500941 |
Počet strán: | 398 |
Typ tovaru: | Pevná väzba bez prebalu, lesklá |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 170,0x235,0x0,0 mm |
Žáner: | Reklama, marketing, public relations, komunikácia, rétorika |
Poškodenie: | narazený roh |
ISBN: | 978-80-87500-94-1A |
Produkt bol vystavený na našej predajni a má drobné poškodenie (prípadne výrobnú chybu), ktoré môžete vidieť na obrázku. Produkt je nový, nepoužívaný.
Dôvod cenového zvýhodnenia: narazené rohy.
Poškodenie sa môže líšiť od ukážky (v prípade, ak máme viac kusov skladom).
Viac o knihe Reklama (1. akosť) (Pavel Horňák)
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás.
Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží.
Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.
Súbory na stiahnutie
Názov | Veľkosť | Formát | Dátum |
---|---|---|---|
Ukážka z knihy | 0,99 MB | 12.02.2018 |