Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Učebnice, slovníky Vysoké školy Ekonomická literatúra Podnik a podnikanie

Hodnota a jej vyjadrenie v podniku

od Mária Ďurišová z vydavateľstva Edis 2017 SK jazyk

12,50 €
-15%

Hodnota a jej vyjadrenie v podniku

od Mária Ďurišová z vydavateľstva Edis 2017 SK jazyk

Autor: Mária Ďurišová
Vydavateľstvo: Edis
Rok vydania: 2017
EAN: 9788055413730
Počet strán: 124
Typ tovaru: Viazané knihy
Jazyk: slovenský
Rozmery: 170x240 mm
Škola: Vysoké školy
Žáner: Všeobecné a ostatné
Tovar posielame do 7 dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme vo štvrtok 13.2.2025
14,70 €*
-15%
Naša cena 12,50 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Hodnota a jej vyjadrenie v podniku (Mária Ďurišová)

Vedecká monografia Hodnota a jej vyjadrenie v podniku poskytuje pôvodný monotematický pohľad na poznatky a vlastné závery vedeckovýskumnej činnosti o hodnote , jej vyjadrení v podniku, o tvorbe hodnoty pre zainteresované skupiny a o hodnotovom manažmente.Obsahom je vymedzenie hodnoty v ekonomickej teórii, podnikovej praxi a EN 1325-2014 Value management, charakteristických znakov a prvkov podniku v trhovom hospodárstvea hodnotového vyjadrenia transformačného procesu. Na uvedené nadväzuje problematika hodnotového manažmentu. Hodnotový manažment je druhom manažmentu, ktorého podstatou je funkčne nákladový (hodnotový prístup) a vyvinul sa z hodnotovej analýzy. Význam použitia riadenia na základe hodnoty je pre podnik v tom, že upevňuje a zvyšuje úroveň jeho konkurencieschopnosti. Uplatnením princípov, metód a aktivít hodnotového manažmentu dochadza k tvorbe hodnoty pre zainteresované skupiny, čo sa následne prejaví v ich lojalite k podniku, t.j. vlastník je ochotný investovať ďalší kapitál, zákazník sa stáva trvalým, zamestnanci svoje pracovné aktivity smerujú k naplneniu podnikových cieľov, ostatné zaniteresované skupiny šíria dobré meno podniku atď. Pri riadení hodnoty musia byť zosúladené očakávania jednotlivých zainteresovaných skupín.Záver monografie rozoberá princípy a metódy stanovenia hodnoty podniku ako celku alebo jeho funkčných častí vzhľadom na dôvody oceňovania a využitie Business Intelligence v hodnotovom manažmente, a to predevšetkým pri funkčnej a hodnotovej analýze.

Súbory na stiahnutie

Názov Veľkosť Formát Dátum
Ukážka z knihy 207,7 kB pdf 06.03.2018

Recenzie

Zatvoriť
Vianocna nadielka - DAN
Diár Srdce ženy 2025

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Hodnota a jej vyjadrenie v podniku (Mária Ďurišová)