Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Učebnice, slovníky Vysoké školy Ekonomická literatúra Marketing

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

od Janka Táborecká-Petrovičová z vydavateľstva Iura Edition 2011 CS jazyk

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

od Janka Táborecká-Petrovičová z vydavateľstva Iura Edition 2011 CS jazyk

Autor: Janka Táborecká-Petrovičová
Vydavateľstvo: Iura Edition
Rok vydania: 2011
EAN: 9788080783983
Počet strán: 108
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Jazyk: český
Rozmery: 170x240 mm
Škola: Vysoké školy
Žáner: Katalóg
ISBN: 978-80-8078-398-3
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 2,26 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie (Janka Táborecká-Petrovičová)

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených výsledkov do návrhu modelov spotrebiteľského správania sociálnych tried a na ich uplatnenie v jednotlivých fázach tvorby marketingovej stratégie.

Publikácia je určená študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, najmä však študentom v špecilizáciách zameraných na marketing a manažment, a marketingovým manažérom, pre ktorých môže byť pomôckou pri vyčíslení vplyvu sociálnych tried na spotrebiteľov, pri voľbe vhodného segmentačného kritéria, pri výbere cieľového trhu a v konečnom dôsledku pri ich rozhodovaní o tvorbe ponuky pre segmenty sociálnych tried.

Recenzie

Zatvoriť
Vraždoku
Cena za volnost / limitka

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie (Janka Táborecká-Petrovičová)