Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie
od Janka Táborecká-Petrovičová z vydavateľstva Iura Edition 2011
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie
od Janka Táborecká-Petrovičová z vydavateľstva Iura Edition 2011
Autor: | Janka Táborecká-Petrovičová |
Vydavateľstvo: | Iura Edition |
Rok vydania: | 2011 |
EAN: | 9788080783983 |
Počet strán: | 108 |
Typ tovaru: | Brožovaná väzba |
Jazyk: | český |
Rozmery: | 170x240 mm |
Škola: | Vysoké školy |
Žáner: | Katalóg |
ISBN: | 978-80-8078-398-3 |
Viac o knihe Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie (Janka Táborecká-Petrovičová)
Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených výsledkov do návrhu modelov spotrebiteľského správania sociálnych tried a na ich uplatnenie v jednotlivých fázach tvorby marketingovej stratégie.
Publikácia je určená študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, najmä však študentom v špecilizáciách zameraných na marketing a manažment, a marketingovým manažérom, pre ktorých môže byť pomôckou pri vyčíslení vplyvu sociálnych tried na spotrebiteľov, pri voľbe vhodného segmentačného kritéria, pri výbere cieľového trhu a v konečnom dôsledku pri ich rozhodovaní o tvorbe ponuky pre segmenty sociálnych tried.