Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Veľké upratovanie skladov Kariéra a motivačná literatúra Financie, podnikanie, obchod

Udržateľnosť (1. akosť)

od Chomová Katarína z vydavateľstva Grada október, 2024 SK jazyk

13,79 €
-40%

Udržateľnosť (1. akosť)

od Chomová Katarína z vydavateľstva Grada október, 2024 SK jazyk

Autor: Chomová Katarína
Vydavateľstvo: Grada
Rok vydania: október, 2024
EAN: 9788080908997
ISBN: 978-80-8090-899-7
Počet strán: 320
Typ tovaru: Brožovaná vazba
Jazyk: slovenský
Rozmery: 165x240
Podtitul: Ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny
Žáner: Podnikání, ekonomie a finance
Poškodenie: prehnutý obal
Dostupnosť: na sklade (7 ks)
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme v utorok 4.2.2025
22,99 €*
-40%
Naša cena 13,79 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu
Udržateľnosť (1. akosť) (Chomová Katarína)

Dôvod zľavy: prehnutý obal.

(šípka môže zobrazovať poškodenie)

Produkt bol vystavený na našej predajni a má drobné poškodenie (prípadne výrobnú chybu), ktoré môžete vidieť na obrázku. Produkt je nový, nepoužívaný.

Dôvod cenového zvýhodnenia: prehnutý obal.

Poškodenie sa môže líšiť od ukážky (v prípade, ak máme viac kusov skladom). 

Knihu si môžete zakúpiť aj bez poškodenia kliknutím na tento odkaz.

Viac o knihe Udržateľnosť (1. akosť) (Chomová Katarína)

Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické a sociálne problémy, ktorým spoločnosť v čase klimatickej krízy čelí. Kniha opisuje tie najlepšie postupy a stratégie, ako môžu značky zmeniť svoju produkciu, distribúciu a marketingovú komunikáciu, aby boli viac ekologicky a sociálne udržateľné a zároveň aby si zvýšili dôveryhodnosť v očiach zákazníkov a zlepšili svoje finančné výsledky.
Kniha obsahuje kapitoly: Klimatická zmena a značky, Udržateľnosť v marketingu, Vlastnosti udržateľnej značky, Stratégia udržateľnej značky, Hlavné aktivity udržateľnej značky, Udržateľné inovácie a udržateľný dizajn, Nové technológie podporujúce udržateľné značky, Ukazovatele výkonnosti udržateľnej značky, Komunikácia udržateľnej značky, Spolupráca a transformačné partnerstvá a Greenwashing.

Recenzie

Zatvoriť
Vraždoku
Diár Srdce ženy 2025

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Udržateľnosť (1. akosť) (Chomová Katarína)