Udržateľnosť (1. akosť)
od Chomová Katarína z vydavateľstva Grada október, 2024
Udržateľnosť (1. akosť)
od Chomová Katarína z vydavateľstva Grada október, 2024
Autor: | Chomová Katarína |
Vydavateľstvo: | Grada |
Rok vydania: | október, 2024 |
EAN: | 9788080908997 |
ISBN: | 978-80-8090-899-7 |
Počet strán: | 320 |
Typ tovaru: | Brožovaná vazba |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 165x240 |
Podtitul: | Ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny |
Žáner: | Podnikání, ekonomie a finance |
Poškodenie: | prehnutý obal |
Produkt bol vystavený na našej predajni a má drobné poškodenie (prípadne výrobnú chybu), ktoré môžete vidieť na obrázku. Produkt je nový, nepoužívaný.
Dôvod cenového zvýhodnenia: prehnutý obal.
Poškodenie sa môže líšiť od ukážky (v prípade, ak máme viac kusov skladom).
Knihu si môžete zakúpiť aj bez poškodenia kliknutím na tento odkaz.
Viac o knihe Udržateľnosť (1. akosť) (Chomová Katarína)
Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické a sociálne problémy, ktorým spoločnosť v čase klimatickej krízy čelí. Kniha opisuje tie najlepšie postupy a stratégie, ako môžu značky zmeniť svoju produkciu, distribúciu a marketingovú komunikáciu, aby boli viac ekologicky a sociálne udržateľné a zároveň aby si zvýšili dôveryhodnosť v očiach zákazníkov a zlepšili svoje finančné výsledky.
Kniha obsahuje kapitoly: Klimatická zmena a značky, Udržateľnosť v marketingu, Vlastnosti udržateľnej značky, Stratégia udržateľnej značky, Hlavné aktivity udržateľnej značky, Udržateľné inovácie a udržateľný dizajn, Nové technológie podporujúce udržateľné značky, Ukazovatele výkonnosti udržateľnej značky, Komunikácia udržateľnej značky, Spolupráca a transformačné partnerstvá a Greenwashing.