Digitálny marketing 2. vydanie
od Kuchta Martin, Kolektív autorov z vydavateľstva GRADA Slovakia november, 2024
Digitálny marketing 2. vydanie
od Kuchta Martin, Kolektív autorov z vydavateľstva GRADA Slovakia november, 2024
Autor: | Kuchta Martin, Kolektív autorov |
Vydavateľstvo: | GRADA Slovakia |
Rok vydania: | november, 2024 |
EAN: | 9788080909215 |
ISBN: | 978-80-8090-921-5 |
Počet strán: | 160 |
Typ tovaru: | Brožovaná vazba |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 165x240 |
Edícia: | Manažer |
Podtitul: | Marketingová komunikácia na internete |
Žáner: | Podnikání, ekonomie a finance |
Viac o knihe Digitálny marketing 2. vydanie (Kuchta Martin, Kolektív autorov)
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy.