Obklopený idiotmi (1. akosť)
od Thomas Erikson z vydavateľstva Branko Kocian - Vydav.Motýl 2019
Obklopený idiotmi (1. akosť)
od Thomas Erikson z vydavateľstva Branko Kocian - Vydav.Motýl 2019
Autor: | Thomas Erikson |
Vydavateľstvo: | Branko Kocian - Vydav.Motýl |
Rok vydania: | 2019 |
Rok poslednej dotlače: | november, 2019 |
EAN: | 9788081641879 |
ISBN: | 978-80-8164-187-9 |
Počet strán: | 280 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, lesklá |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 135 x 205 mm |
Žáner: | Životná pomoc,psychológia |
Vydanie: | 1 |
Poškodenie: | pokrčené strany |
Edícia: | Obklopený... |
Produkt bol vystavený na našej predajni a má drobné poškodenie (prípadne výrobnú chybu), ktoré môžete vidieť na obrázku. Produkt je nový, nepoužívaný.
Dôvod cenového zvýhodnenia: pokrčené strany.
Poškodenie sa môže líšiť od ukážky (v prípade, ak máme viac kusov skladom).
Knihu si môžete zakúpiť aj bez poškodenia kliknutím na tento odkaz.
Viac o knihe Obklopený idiotmi (1. akosť) (Thomas Erikson)
Vtipná príručka, ktorá zmení váš spôsob komunikácie s vašim šéfom, kolegom či dokonca manželom/manželkou.
Máte pocit, že všade stretávate samých idiotov? Vytáčajú vás ľudia a zdá sa vám, že ich reakciám a správaniu vôbec nerozumiete?
Prečo je komunikácia s určitými ľuďmi bezproblémová a iní sú ako chmuľovia?
Škandinávsky bestseller, z ktorého sa po celom svete predalo už milión kópií, vysvetľuje štyri základné typy ľudského správania, ktoré definujú spôsob komunikácie a vnímania ľudí okolo nás. Červení sú dominantní a panovační. Žltí sú sociálnejší a majú v sebe viac optimizmu.
Zelení sú zasa uvoľnení a kamarátski. No a modrí oplývajú analytickým myslením a presnosťou. Autor Thomas Erikson vám vtipným spôsobom vysvetlí, ako komunikovať s každým z nich.
Okrem toho sa veľa dozviete sami o sebe, z nadhľadu spoznáte svoje silné aj slabé stránky. Táto nadčasová metóda navždy zmení váš pohľad na ľudí okolo vás. Ak teda chcete pochopiť medziľudské vzťahy a komunikáciu, neváhajte a pustite sa do čítania.
Kniha Obklopený idiotmi patrí medzi svetové bestsellery v oblasti literatúry faktu a doteraz vyšla v 33 krajinách. Len vo Švédsku sa predalo viac ako 250 000 kópií a titul práve čaká na slovenských čitateľov.
Obsah knihy:
Predslov
Úvod
1. KAPITOLA
KOMUNIKÁCIA PREBIEHA PODĽA PRAVIDIEL POSLUCHÁČA
2. KAPITOLA
PREČO SME TAKÍ, AKÍ SME?
3. KAPITOLA
ÚVOD DO SYSTÉMU
4. KAPITOLA
ČERVENÉ SPRÁVANIE
5. KAPITOLA
ŽLTÉ SPRÁVANIE
6. KAPITOLA
ZELENÉ SPRÁVANIE
7. KAPITOLA
MODRÉ SPRÁVANIE
8. KAPITOLA
NEPRÍJEMNÁ DRUHÁ STRANA VECI
-ALEBO NIKTO NIE JE DOKONALÝ
9. KAPITOLA
OSVOJOVANIE SI NOVÝCH VECÍ
10. KAPITOLA
REČ TELA: PREČO? AKO KONÁME A PÔSOBÍME
11. KAPITOLA
PRÍKLAD ZO SKUTOČNÉHO ŽIVOTA
12. KAPITOLA
AKO SA PRISPÔSOBIŤ
OBKLOPENÝ IDIOTMI
13. KAPITOLA
AKO PODAŤ ZLÉ SPRÁVY, PRETOŽE AJ POZITÍVNA KRITIKA JE LEN KRITIKA
14. KAPITOLA
KTO S KÝM DOBRE VYCHÁDZA A PREČO
15. KAPITOLA
PÍSOMNÁ KOMUNIKÁCIA
16. KAPITOLA
ČO NÁS NAJVIAC ROZČUĽUJE?
17. KAPITOLA
STRESOVÉ FAKTORY A ENERGETICKÉ HROZBY.
ČO JE VLASTNE STRES?
18. KAPITOLA
KRÁTKY POHĽAD DO DEJÍN
19. KAPITOLA
HLASY ZO SKUTOČNÉHO ŽIVOTA
Ukážka z knihy:
Predslov
Pred mnohými rokmi vytvorili Bili spolu so synom Dávidom revolučný softvérový systém založený na metóde DISC (dominance - dominancia, inducement - inšpirácia, submission - poslušnosť a compliance - ochota), ktorá opisuje komunikáciu a správanie medzi ľuďmi. Opierame sa o ňu aj v tejto knihe. Bili nás už, bohužiaľ, opustil, no ich spoločnosť TTI Success Insights naďalej vedie Dávid. Od čias skromných začiatkov v Iowe zaznamenala spomínaná metóda profilovania osobnosti obrovský úspech a dnes ju využívajú firmy a korporácie po celom svete.
Všetko sa to začalo otázkou. Jednoduchou, konkrétnou. Môže farmár predať viac zrna, ak sa bude na svoju farmu iba pozerať?
Vyrastal som v Iowe a v detstve som bol svedkom toho, ako môj otec aktívne využíva princípy knihy Williama Moultona Marstona Emócie normálnych ľudí. Vytváral profily kupujúcich a podľa Marstonovej knihy radil farmárom, ako lepšie porozumieť sebe i zákazníkom. Dodnes si spomínam na začiatky, ked sme za krivým stolom z borovicového dreva jedávali bravčovú sviečkovú s pečenou kukuricou a otec si prechádzal zistenia. „Dokonalé príjazdové cesty a upravené lesy? Určite modrá. Nový dobytok aj budovy? To je červená.“
Hoci sme mali veľmi blízky vzťah, naše povahy hádam ani nemohli byť odlišnejšie. Otec bol pravý podnikatel, červeno-žltý v každom zmysle. Lákalo ho budovanie poradenských firiem a agentúr, ktoré by pomáhali obchodníkom. Ja som zase túžil po vyššom vzdelaní.