Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi (1. akosť)
od Andrej Sizov, Jim Mathers z vydavateľstva GROW-UP Slovakia, s.r.o. júl, 2018
Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi (1. akosť)
od Andrej Sizov, Jim Mathers z vydavateľstva GROW-UP Slovakia, s.r.o. júl, 2018
Autor: | Andrej Sizov, Jim Mathers |
Vydavateľstvo: | GROW-UP Slovakia, s.r.o. |
Rok vydania: | júl, 2018 |
EAN: | 9788097213725 |
Počet strán: | 186 |
Typ tovaru: | pevná |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 147x205 mm |
Žáner: | Obchod, podnikanie |
Poškodenie: | poškodený obal |
Produkt bol vystavený na našej predajni a má drobné poškodenie (prípadne výrobnú chybu), ktoré môžete vidieť na obrázku. Produkt je nový, nepoužívaný.
Dôvod cenového zvýhodnenia: poškodený obal.
Poškodenie sa môže líšiť od ukážky (v prípade, ak máme viac kusov skladom).
Viac o knihe Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi (1. akosť) (Andrej Sizov, Jim Mathers)
Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne?Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj?Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení navečný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne?V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji, a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami.V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja.Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil.Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia:- Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času, atď...)- Ako majstri definujú predaj (čo to ten predaj vlastne je) situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov- Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene- Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu- Naučte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali!- Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt- Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou