Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Financie, podnikanie, obchod

Udržateľnosť

od Chomová Katarína z vydavateľstva Grada október, 2024 SK jazyk

17,70 €
-23%

Udržateľnosť

od Chomová Katarína z vydavateľstva Grada október, 2024 SK jazyk

Autor: Chomová Katarína
Vydavateľstvo: Grada
Rok vydania: október, 2024
EAN: 9788080908997
ISBN: 978-80-8090-899-7
Počet strán: 320
Typ tovaru: Brožovaná vazba
Jazyk: slovenský
Rozmery: 165x240
Podtitul: Ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny
Žáner: Podnikání, ekonomie a finance
Tovar posielame do 7 dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme vo štvrtok 13.2.2025
22,99 €*
-23%
Naša cena 17,70 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu
Túto knihu si môžete zakúpiť aj s 40 % cenovým zvýhodnením. Kniha má drobné nedostatky: prehnutý obal. Cena zvýhodnenej knihy je 13,79 € a presnejšie informácie vrátane obrázkov tejto konkrétnej knihy sa dozviete tu.

Viac o knihe Udržateľnosť (Chomová Katarína)

Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické a sociálne problémy, ktorým spoločnosť v čase klimatickej krízy čelí. Kniha opisuje tie najlepšie postupy a stratégie, ako môžu značky zmeniť svoju produkciu, distribúciu a marketingovú komunikáciu, aby boli viac ekologicky a sociálne udržateľné a zároveň aby si zvýšili dôveryhodnosť v očiach zákazníkov a zlepšili svoje finančné výsledky.
Kniha obsahuje kapitoly: Klimatická zmena a značky, Udržateľnosť v marketingu, Vlastnosti udržateľnej značky, Stratégia udržateľnej značky, Hlavné aktivity udržateľnej značky, Udržateľné inovácie a udržateľný dizajn, Nové technológie podporujúce udržateľné značky, Ukazovatele výkonnosti udržateľnej značky, Komunikácia udržateľnej značky, Spolupráca a transformačné partnerstvá a Greenwashing.

Recenzie

Zatvoriť
Vianocna nadielka - DAN
Diár Srdce ženy 2025

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Udržateľnosť (Chomová Katarína)