Bankový marketing (1. akosť)
od Peter Štarchoň z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. máj, 2018
Bankový marketing (1. akosť)
od Peter Štarchoň z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. máj, 2018
Autor: | Peter Štarchoň |
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer SR s. r. o. |
Rok vydania: | máj, 2018 |
EAN: | 9788075529480 |
Počet strán: | 120 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, lesklá |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 150,0x215,0x10,0 mm |
ISBN: | 978-80-7552-948-0A |
Produkt bol vystavený na našej predajni a má drobné poškodenie (prípadne výrobnú chybu), ktoré môžete vidieť na obrázku. Produkt je nový, nepoužívaný.
Dôvod cenového zvýhodnenia: .
Poškodenie sa môže líšiť od ukážky (v prípade, ak máme viac kusov skladom).
Viac o knihe Bankový marketing (1. akosť) (Peter Štarchoň)
Publikácia Bankový marketing zjednodušenou formou prezentuje existujúce princípy a špecifiká bankového marketingu a dopĺňa ich o aktuálne poznatky, reflektujúc pritom podmienky slovenského trhu. V úvodných kapitolách sa venuje vývoju bankovníctva na Slovensku a vymedzení vzťahov medzi finančným trhom, bankovníctvom a bankovým marketingom. Následne ponúka prehľad o hlavných segmentoch na bankovom trhu, ako aj o základných prvkoch marketingového mixu, ďalej plynulo prechádza problematikou budovania a riadenia vzťahov so zákazníkmi a významu zákazníckej skúsenosti, čím sa dá nahliadnuť na „nové“ bankovníctvo i jeho potenciálnych disruptorov (narušiteľov). V závere sa zamýšľa nad spoločenskou zodpovednosťou bánk i bankového marketingu. Publikácia je určená primárne zainteresovanej odbornej verejnosti, ktorá má záujem o problematiku bankového marketingu.