Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Veľké upratovanie skladov Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Bankový marketing (1. akosť)

od Peter Štarchoň z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. máj, 2018 SK jazyk

  • Bankový marketing (1. akosť) (Peter Štarchoň)
5,45 €
-50%

Bankový marketing (1. akosť)

od Peter Štarchoň z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. máj, 2018 SK jazyk

Autor: Peter Štarchoň
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer SR s. r. o.
Rok vydania: máj, 2018
EAN: 9788075529480
Počet strán: 120
Typ tovaru: Brožovaná bez prebalu, lesklá
Jazyk: slovenský
Rozmery: 150,0x215,0x10,0 mm
ISBN: 978-80-7552-948-0A
Dostupnosť: na sklade (1 ks)
Objednajte dnes do 13:30 a tovar pravdepodobne odošleme v stredu 6.11.2024
10,90 €*
-50%
Naša cena 5,45 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Produkt bol vystavený na našej predajni a má drobné poškodenie (prípadne výrobnú chybu), ktoré môžete vidieť na obrázku. Produkt je nový, nepoužívaný.

Dôvod cenového zvýhodnenia: .

Poškodenie sa môže líšiť od ukážky (v prípade, ak máme viac kusov skladom). 

Viac o knihe Bankový marketing (1. akosť) (Peter Štarchoň)

Publikácia Bankový marketing zjednodušenou formou prezentuje existujúce princípy a špecifiká bankového marketingu a dopĺňa ich o aktuálne poznatky, reflektujúc pritom podmienky slovenského trhu. V úvodných kapitolách sa venuje vývoju bankovníctva na Slovensku a vymedzení vzťahov medzi finančným trhom, bankovníctvom a bankovým marketingom. Následne ponúka prehľad o hlavných segmentoch na bankovom trhu, ako aj o základných prvkoch marketingového mixu, ďalej plynulo prechádza problematikou budovania a riadenia vzťahov so zákazníkmi a významu zákazníckej skúsenosti, čím sa dá nahliadnuť na „nové“ bankovníctvo i jeho potenciálnych disruptorov (narušiteľov). V závere sa zamýšľa nad spoločenskou zodpovednosťou bánk i bankového marketingu. Publikácia je určená primárne zainteresovanej odbornej verejnosti, ktorá má záujem o problematiku bankového marketingu.

Recenzie

Zatvoriť
Vinice vo Francuzsku
Tato kniha zabija

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Bankový marketing (1. akosť) (Peter Štarchoň)