Podnikové hospodárstvo pre manažérov (1. akosť)
od Helena Majdúchová; Daniela Rybárová z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. apríl, 2019
Podnikové hospodárstvo pre manažérov (1. akosť)
od Helena Majdúchová; Daniela Rybárová z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. apríl, 2019
Autor: | Helena Majdúchová; Daniela Rybárová |
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer SR s. r. o. |
Rok vydania: | apríl, 2019 |
EAN: | 9788057100355 |
Počet strán: | 272 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, lesklá |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 176,0x250,0x0,0 mm |
Poškodenie: | ošúchaný obal |
ISBN: | 978-80-571-0035-5A |
Produkt bol vystavený na našej predajni a má drobné poškodenie (prípadne výrobnú chybu), ktoré môžete vidieť na obrázku. Produkt je nový, nepoužívaný.
Dôvod cenového zvýhodnenia: ošúchaný obal, zbytky lepidla.
Poškodenie sa môže líšiť od ukážky (v prípade, ak máme viac kusov skladom).
Viac o knihe Podnikové hospodárstvo pre manažérov (1. akosť) (Helena Majdúchová; Daniela Rybárová)
Vysokoškolská učebnica Podnikové hospodárstvo pre manažérov obsahuje základy podnikovejekonomiky ako spoločensko-vednej disciplíny, ktorej predmetom skúmania je podnik. Tvorí ju 11 kapitol, v rámci ktorých autorky ponúkajú pohľad na zložky podniku, procesy a hodnotové nástroje ich riadenia. Úvodné kapitoly sa zaoberajú problematikou transformačného procesu a podnikových produkčných faktorov ako základných vstupných determinantov realizácie jednotlivých podnikových činnosti. V ďalších kapitolách sa autorky venujú obežnému a neobežnému majetku podniku, ľudským zdrojom, pri ktorých zdôrazňujú prvky motivácie v podobe výberu pracovníkov, vytvárania vhodného podnikového a pracovného prostredia, poskytovania sociálnych služieb, ako aj foriem odmeňovania. Značný priestor venujú problematike tvorby cien ako nástroja komunikačnej politiky podniku. Takisto sú na veľkom priestore rozobraté náklady podniku ako súhrnného ukazovateľa spotreby živej a zhmotnenej práce, a to pre potrebu ich detailného plánovania a dôsledného riadenia a ich usmerňovania.
Učebnicu vhodným spôsobom uzatvára kapitola venovaná ohodnocovaniu podniku a možnostiam využitia ohodnocovacích metód v tomto procese.
Svojím obsahom publikácia nadväzuje na vysokoškolskú učebnicu Podnik a podnikanie.