Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Učebnice, slovníky Vysoké školy Ekonomická literatúra Marketing

Marketing služieb

od Viera Cibáková a kol. z vydavateľstva Iura Edition 2008 SK jazyk

Marketing služieb

od Viera Cibáková a kol. z vydavateľstva Iura Edition 2008 SK jazyk

Autor: Viera Cibáková a kol.
Vydavateľstvo: Iura Edition
Rok vydania: 2008
EAN: 9788080782108
Počet strán: 214
Jazyk: slovenský
Rozmery: 150,0x210,0x15,0 mm
Škola: Vysoké školy
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 2,23 €

Akcia: Diáre k nákupu nad 20 €

Viac informácií

Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o produkte Marketing služieb (Viera Cibáková a kol.)

Služby tvoria neoddeliteľnú súčasť každodenného života ľudí. Predstavujú určitý objem statkov, ktoré ľudia spotrebúvajú na zabezpečenie svojej existencie, a sú špecifickým prostriedkom uspokojovania potrieb. Sféra služieb predstavuje v súčasnosti jednu z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich oblastí ekonomiky.

Formujúce sa konkurenčné prostredie núti aj organizácie verejného sektora, ktoré poskytujú služby, čoraz viac orientovať svoju činnosť na zákazníka a jeho potreby. Všeobecné pravidlá využívania marketingu služieb si v organizáciách verejného sektora vyžadujú určitú modifikáciu vzhľadom na odlišnosti a špecifiká týkajúce sa vlastností, produkcie a spotreby služieb.

Publikácia je určená predovšetkým ako vysokoškolská učebnica pre študentov Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, ale výborne poslúži aj pracovníkom pôsobiacim v organizáciách verejného sektora.

Recenzie

Zatvoriť
Trofej
Trinast

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Marketing služieb (Viera Cibáková a kol.)