Marketing
od Jaroslav Kita a kol. z vydavateľstva Iura Edition 2010
Marketing
od Jaroslav Kita a kol. z vydavateľstva Iura Edition 2010
Autor: | Jaroslav Kita a kol. |
Vydavateľstvo: | Iura Edition |
Rok vydania: | 2010 |
EAN: | 9788080783273 |
Počet strán: | 411 |
Typ tovaru: | Pevná väzba |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 180×250 mm |
Škola: | Vysoké školy |
Žáner: | ekonómia, management, personalistika, právo |
ISBN: | 978-80-8078-327-3 |
Viac o knihe Marketing (Jaroslav Kita a kol.)
Akcia trvá do vypredania zásob!!!
Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Učebnica vychádza zo základných marketingových koncepcií, pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy uvedené v učebnici umožňujú vizualizáciu najdôležitejších častí textu. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie učiva. Text učebnice je doplnený o slovník odborných výrazov.
Po preštudovaní učebnice získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti, prostredie marketingovej činnosti v podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie.
Publikácia je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale takisto širokej verejnosti a pracovníkom v oblasti marketingu.