Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Učebnice, slovníky Vysoké školy Ekonomická literatúra Marketing

Marketing

od Jaroslav Kita a kol. z vydavateľstva Iura Edition 2010 SK jazyk

Marketing

od Jaroslav Kita a kol. z vydavateľstva Iura Edition 2010 SK jazyk

Autor: Jaroslav Kita a kol.
Vydavateľstvo: Iura Edition
Rok vydania: 2010
EAN: 9788080783273
Počet strán: 411
Typ tovaru: Pevná väzba
Jazyk: slovenský
Rozmery: 180×250 mm
Škola: Vysoké školy
Žáner: ekonómia, management, personalistika, právo
ISBN: 978-80-8078-327-3
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 14,01 €

Akcia: Diáre k nákupu nad 20 €

Viac informácií

Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Marketing (Jaroslav Kita a kol.)

Akcia trvá do vypredania zásob!!!

 

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Učebnica vychádza zo základných marketingových koncepcií, pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy uvedené v učebnici umožňujú vizualizáciu najdôležitejších častí textu. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie učiva. Text učebnice je doplnený o slovník odborných výrazov.

Po preštudovaní učebnice získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti, prostredie marketingovej činnosti v podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie.

Publikácia je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale takisto širokej verejnosti a pracovníkom v oblasti marketingu.

Recenzie

Zatvoriť
Program Jošua
Umenie podnikať

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Marketing (Jaroslav Kita a kol.)