No filter (1. akosť)
od Sarah Frier z vydavateľstva GRADA Slovakia s.r.o. október, 2021
No filter (1. akosť)
od Sarah Frier z vydavateľstva GRADA Slovakia s.r.o. október, 2021
Autor: | Sarah Frier |
Vydavateľstvo: | GRADA Slovakia s.r.o. |
Rok vydania: | október, 2021 |
EAN: | 9788080902377 |
ISBN: | 978-80-8090-237-7 |
Počet strán: | 352 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, lesklá |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 145,0x205,0x0,0 mm |
Podtitul: | Odhaľte tajomstvo Instagramu, ktorý každý deň ovplyvňuje životný štýl miliónov ľudí. |
Žáner: | Marketing a reklama |
Poškodenie: | ošúchaný obal |
Produkt bol vystavený na našej predajni a má drobné poškodenie (prípadne výrobnú chybu), ktoré môžete vidieť na obrázku. Produkt je nový, nepoužívaný.
Dôvod cenového zvýhodnenia: ošúchaný obal.
Poškodenie sa môže líšiť od ukážky (v prípade, ak máme viac kusov skladom).
Knihu si môžete zakúpiť aj bez poškodenia kliknutím na tento odkaz.
Viac o knihe No filter (1. akosť) (Sarah Frier)
V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografi í, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu – všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu vytvorili celú komunitu pozostávajúcu z umelcov a fotografov. Stačili dva roky a Instagram zaujal Marka Zuckerberga natoľko, že sa ho rozhodol kúpiť za neuveriteľnú miliardu dolárov. O osem rokov neskôr Instagram pokoril hranicu miliardy užívateľov za mesiac a dnes má viac než 200 miliónov používateľov, ktorý si prostredníctvom tejto aplikácie zarábajú na živobytie. Instagram odštartoval nejednu kariéru a podnietil vznik mnohých celebritných impérií, napríklad aj Kardashian-Jenner. So zakladateľmi Kevinom Systromom a Mikeom Kriegerom vás chceme vziať do zákulisia tohto jedinečného start-upu. Budete svedkom toho, ako každé rozhodnutie, ktoré urobili, malo dramatický dominový efekt. Napríklad predajom Instagramu spoločnosti Facebook mu zaistili dlhovekosť, no zároveň pomohli gigantovi v oblasti sociálnych médií stať sa ešte mocnejším a impozantnejším v porovnaní s jeho konkurentmi. Po predaji spoločnosti ostali zakladatelia Instagramu rozčarovaní prospechárskou kultúrou rastu za každú cenu, ktorú presadzoval Facebook, a vzdorovali jej. Po určitom čase však zo svojich pozícií odišli. Systrom a Krieger si totiž uvedomili, že aj keď dosiahnete najvyššiu úroveň obchodného úspechu, nedostanete vždy to, po čom v skutočnosti túžite.