Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing

od Adam Madleňák z vydavateľstva Wolters Kluwer november, 2023 SK jazyk

14,11 €
-14%

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing

od Adam Madleňák z vydavateľstva Wolters Kluwer november, 2023 SK jazyk

Autor: Adam Madleňák
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
Rok vydania: november, 2023
Rok poslednej dotlače: január, 2024
EAN: 9788057106364
Počet strán: 116
Typ tovaru: Brožovaná bez prebalu, lesklá
Jazyk: slovenský
Rozmery: 148,0x210,0x0,0 mm
ISBN: 978-80-571-0636-4
Tovar posielame do 3 pracovných dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme v stredu 10.7.2024
16,50 €*
-14%
Naša cena 14,11 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing (Adam Madleňák)

Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či právnych vzťahov a situácií v prostredí slovenských i zahraničných hospodárskych trhov, ktorých skúmanie je nevyhnutné pre rozhodovanie podnikateľského subjektu pri vstupe na zahraničný trh.

 

Publikácia sa od ostatných v odbore odlišuje praktickým rozmerom skúmanej problematiky, ktorú reprezentujú poznatky autora plynúce z jeho vlastnej výskumnej činnosti i zo spolupráce so zástupcami zahraničných korporátnych spoločností.

 

Vysokoškolská učebnica je primárne určená pre študentov študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá so špecializáciou marketingová a masmediálna komunikácia, prípadne mediálne a informačné kompetencie a podporne aj pre študentov druhého stupňa právneho a ekonomického charakteru pre osvojenie si praktických súvislostí spojených s medzinárodným podnikaním. Je však cenným zdrojom informácií aj pre manažérov spoločností či iných vedeckovýskumných pracovníkov z oblastí medzinárodného podnikania a medzinárodného marketingu.

Recenzie

Zatvoriť
Velka kniha uloh pre skolkarov
Mihnutím oka

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing (Adam Madleňák)