Mezinárodní marketing
od Hana Machková z vydavateľstva GRADA Publishing, a.s.
Mezinárodní marketing
od Hana Machková z vydavateľstva GRADA Publishing, a.s.
Autor: | Hana Machková |
Vydavateľstvo: | GRADA Publishing, a.s. |
EAN: | 9788024729862 |
ISBN: | 978-80-247-2986-2 |
Počet strán: | 200 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, lesklá |
Jazyk: | český |
Rozmery: | 170x240x15 mm |
Žáner: | Politika, hospodárstvo |
Vydanie: | 1 |
Viac o knihe Mezinárodní marketing (Hana Machková)
Nové vydanie knihy Medzinárodný marketing reaguje na súčasný dynamický vývoj v oblasti medzinárodného marketingu. Je rozšírené o aktuálne trendy, napr. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - spoločensky zodpovedné správanie firiem), o inovácie a ich rastúcu úlohu v marketingových stratégiách, o využívaní nových médií a zmeny v medzinárodnej komunikačnej politike či v oblasti medzinárodnej distribúcie. V knihe, ktorá sa problematikou medzinárodného marketingu zaoberá komplexne, sú ďalej zohľadnené súčasné zmeny medzinárodného podnikateľského prostredia. Záverečná obsiahla časť sa venuje medzinárodnému marketingovému mixu. Výklad dopĺňajú príklady z praxe.