Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Spoločenské a humanitné vedy Politika a medzinárodné vzťahy

Žltá kniha budovania značky

od Michal Pastier z vydavateľstva barecz & conrad books 2023

  • Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)
  • Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)
  • Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)
  • Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)
  • Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)
  • Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)
29,99 €
-16%

Žltá kniha budovania značky

od Michal Pastier z vydavateľstva barecz & conrad books 2023

Autor: Michal Pastier
Vydavateľstvo: barecz & conrad books
Rok vydania: 2023
EAN: 9788082580115
ISBN: 978-80-8258-011-5
Počet strán: 596
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Rozmery: 165x234x57 mm
Žáner: Politika, hospodárstvo
Vydanie: 1
Tovar posielame do 3 pracovných dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme v stredu 12.3.2025
35,90 €*
-16%
Naša cena 29,99 €

Akcia: Diáre k nákupu nad 20 €

Viac informácií

Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu.

Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše pätnásťročnou praxou, ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnohé ďalšie). Autor je praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie s viac ako dvomi stovkami obrázkov, grafov a príkladov. Žltá kniha budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám.

„Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, nech to, čo čítate, viete rýchlo aplikovať. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo viete rýchlo využiť a vyskúšať.

Táto kniha je pre tých, ktorí nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na praktické otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?” – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.

 

Ukážka z knihy: 

 

Emócie predávajú

Mnoho značiek len existuje, charaktery im pomôžu priniesť emóciu do komunikácie. Toto bolo pre nás to najprekvapivejšie, čo sme počuli od veľkého európskeho e-commerce hráča, ktorý roky veril len na „výkonnostný marketing“. To, že sa nevenoval kódom značky, považoval za svoj najväčší omyl posledných piatich rokov.

Recenzie

Zatvoriť
Program Jošua
Utajeny osud

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)