Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Spoločenské a humanitné vedy Médiá, žurnalistika, komunikácia

Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme!

od František Kutlík z vydavateľstva SIMARS, z.z.p.o., 2023 SK jazyk

15,02 €
-21%

Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme!

od František Kutlík z vydavateľstva SIMARS, z.z.p.o., 2023 SK jazyk

Autor: František Kutlík
Vydavateľstvo: SIMARS, z.z.p.o.,
Rok vydania: 2023
EAN: 9788097350659
Počet strán: 261
Typ tovaru: brožovaná
Jazyk: SK Slovenský jazyk
Rozmery: 148x210 mm
Žáner: Ekonomika, právo
Tovar posielame do 3 pracovných dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme v utorok 9.7.2024
18,90 €*
-21%
Naša cena 15,02 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme! (František Kutlík)

Moderátorka, herečka, spisovateľka Katarína Brychtová v predslove ku knihe, o.i. uviedla: "Knižka je skvelá pomôcka nielen pre mediátorov, ale pre všetkých tých, pre ktorých je komunikácia základom ich profesie. A dovolím si povedať, že môže pomôcť všetkým, ktorým záleží na sebarozvoji, na dobrých vzťahoch a spokojnosti v živote. Veď častokrát, možno aj nevedomky, sa snažíme urovnať konflikty, obrusujeme hrany, hľadáme riešenia vo vlastných rodinách, s našimi deťmi, rodičmi, uhládzame napäté vzťahy na pracovisku či s priateľmi."Áno, publikácia Komunikácia v mediácii – mediácia v komunikácii alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme! má ambíciu osloviť širokú čitateľskú obec a byť užitočnou pomôckou nielen pre mediátorov, ale aj pre manažérov, pedagógov, sociálnych pracovníkov či lídrov rôznych kolektívov, ktorých úlohou je, v prípade vzniknutých medziľudských turbulencií, tenzií či rôznych problémov, komunikovať a aktívne zasiahnuť do riešenia sporov, respektíve konfliktov. V tejto súvislosti sa pozornosť sústreďuje nielen na verbálnu i neverbálnu komunikácii, na jej etický rozmer, empatiu a nenásilný prístup, ale aj na techniky aktívneho počúvania, na umenie klásť otázky a dokázať na ne aj kompetentne a pohotovo reagovať. Autor otvára aj ďalšie, súvisiace témy, napríklad kontext komunikácie s teóriou hier (ako sa pri nepríjemnom rozhovore možno inšpirovať hráčmi pokru), respektíve, ako zabrániť strate tváre pri nevhodnej forme komunikácie. Primeraný priestor je venovaný aj čoraz aktuálnejšej téme, ktorou je elektronická komunikácia, či už v podobe e-mailov alebo prostredníctvom rôznych foriem videohorovorov a videokontaktov. Ako čerešnička na torte je v publikácii spomenutá aj téma umelej inteligencie prostredníctvom rôznych četbotov a súčasne vízií, čo nás v tejto oblasti čaká a určite neminie. Nechýba však ani humor, nadhľad a exkurz do dávnej i nedávnej minulosti; spomeňme Sokratove filtre, vysvetlenie prečo pri komunikácii veľa hovoriť a veľa povedať nie je vždy to isté, čo spája Gilgameša, Pygmaliona, Golema či Hugovho Jeana Valjeana pri umení komunikovať, respektíve, prečo je, podľa G.B.Shawa, niekedy najväčším problémom komunikácie ilúzia, že k nej vôbec niekedy došlo.

Recenzie

Zatvoriť
Oflajner
Spev siren

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme! (František Kutlík)