Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí (1. akosť)
od Carnegie Dale z vydavateľstva Ikar, a.s. október, 2021
Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí (1. akosť)
od Carnegie Dale z vydavateľstva Ikar, a.s. október, 2021
Autor: | Carnegie Dale |
Vydavateľstvo: | Ikar, a.s. |
Rok vydania: | október, 2021 |
EAN: | 9788055149134 |
ISBN: | 978-80-551-4913-4 |
Počet strán: | 256 |
Typ tovaru: | Viazané knihy |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 125x200x16 mm |
Žáner: | Svetová súčasná |
Vydanie: | 1 |
Produkt bol vystavený na našej predajni a má drobné poškodenie (prípadne výrobnú chybu), ktoré môžete vidieť na obrázku. Produkt je nový, nepoužívaný.
Dôvod cenového zvýhodnenia: .
Poškodenie sa môže líšiť od ukážky (v prípade, ak máme viac kusov skladom).
Viac o knihe Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí (1. akosť) (Carnegie Dale)
Šesť spôsobov, ako sa stať obľúbeným.
Deväť spôsobov, ako bez odporu zmeniť ľudí bez toho, aby sme ich urazili.
Dvanásť spôsobov, ako si získať ľudí na svoju stranu.
Dale Carnegie ponúka vo svojich knihách, ktoré sa stali svetovými bestsellermi, praktické návody, ktoré môžete začať používať hneď zajtra. Táto knižka hovorí o veľkom tajomstve správneho prístupu k ľuďom, ako urobiť dobrý dojem, viesť dialóg, ako si nenarobiť nepriateľov a získať si druhých na spoluprácu.
POMOCOU TEJTO KNIHY DOSIAHNETE ZLEPŠENIE V ÔSMICH SMEROCH:
- Vybŕdnete z bežných rutinných postupov, napadnú vám zaujímavé myšlienky, získate nové predstavy a ambície.
- Ľahko a rýchlo získate nových priateľov.
- Vaša popularita vzrastie.
- Dokážete získať iných na svoju stranu.
- Vzrastie váš vplyv i schopnosť dotiahnuť veci do konca.
- Poradíte si pri riešení sťažností, naučíte sa vyhýbať sa konfliktom, vaša komunikácia s druhými bude bez ťažkostí a stane sa príjemnou.
- Naučíte sa ľahko hovoriť a stane sa z vás zábavný spoločník.
- Dokážete viac nadchnúť svojich spolupracovníkov. Všetky uvedené zlepšenia dosiahlo pomocou tejto knihy viac ako pätnásť miliónov čitateľov v tridsiatich krajinách sveta.
Všetky uvedené zlepšenia dosiahlo pomocou tejto knihy viac ako pätnásť miliónov čitateľov v tridsiatich krajinách sveta.
Ukážka z knihy:
Ako kritizovať, aby ste sa nestali neobľúbenými
Charles Schwab sa raz v čase obeda prechádzal po hale oceliarne a stretol niekoľkých zamestnancov s cigaretami. A pritom priamo nad ich hlavami visel nápis: Nefajčite! Poukázal snáď na výstražný nápis s poznámkou, že asi nevedia čítať? Kdeže, to nebol Schwabov štýl. Naopak, pristúpil k fajčiarom, každému z nich podal cigaru a povedal:
„Ocenil by som, chlapci, keby ste si tieto cigary vyfajčili vonku.“ Previnilci dobre vedeli, že porušili pravidlá a obdivovali Schwaba, že na to vôbec nič nepovedal a že im, naopak, dal malý darček, čím v nich utvrdil pocit, že sú pre neho dôležití. Mohli by ste azda takéhoto človeka nemilovať?
John Wanamaker použil rovnakú techniku pri svojej každodennej prechádzke po svojom obchodnom dome. Raz zbadal zákazníčku čakajúcu pri pulte. Nikto jej nevenoval najmenšiu pozornosť. Čo robili predavači? Stáli v hlúčiku opodiaľ a bavili sa. Wanamaker nepovedal ani slovo, vkĺzol za pult, sám zákazníčku obslúžil a potom nákup podal predavačom, aby ho zabalili. Nato zasa odišiel.
Verejných činiteľov často kritizujú za to, že sú pre obyčajných voličov neprístupní. Sú to veľmi zamestnaní ľudia, ale vina často leží na sekretárkach, ktoré s veľkým úsilím chránia svojich preťažených nadriadených pred zástupmi návštevníkov. Carl Langford, ktorý bol dlhé roky starostom v Orlande na Floride, teda tam, kde sa nachádza známy Disney World, často svojich podriadených napomínal, aby k nemu púšťali návštevníkov. Vyhlásil politiku otvorených dverí, lenže verejnosť sa k nemu aj tak nedostala cez jeho administratívu.
Nakoniec starosta prišiel na riešenie: odstránil dvere svojej pracovne! Jeho podriadení vybavovali odkazy a on robil skutočnú politiku otvorených dverí odo dňa, keď ich vysadil zo zárubní.