Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Spoločenské a humanitné vedy Právo, politológia, sociológia Právo Finančné právo

Finančné a cenové rozhodovanie v obchode

od Milan Oreský; Róbert Rehák z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. február, 2023 SK jazyk

19,33 €
-14%

Finančné a cenové rozhodovanie v obchode

od Milan Oreský; Róbert Rehák z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. február, 2023 SK jazyk

Autor: Milan Oreský; Róbert Rehák
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer SR s. r. o.
Rok vydania: február, 2023
Rok poslednej dotlače: september, 2023
EAN: 9788057105756
Počet strán: 192
Typ tovaru: Brožovaná bez prebalu, lesklá
Jazyk: slovenský
Rozmery: 176,0x250,0x0,0 mm
ISBN: 978-80-571-0575-6
Tovar posielame do 3 pracovných dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme v stredu 10.7.2024
22,60 €*
-14%
Naša cena 19,33 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Finančné a cenové rozhodovanie v obchode (Milan Oreský; Róbert Rehák)

Autorský kolektív učebnice „Finančné a cenové rozhodovanie v obchode" sústreďuje pozornosť na podstatné problémy finančného rozhodovania s vplyvom na ekonomické, obchodné a cenové rozhodnutia podniku, najmä pôsobiaceho v obchode. Učebnica nadväzuje na základné predmety ekonomickej a finančnej oblasti, s cieľom poukázať na prepojenie obchodných a finančných rozhodnutí v podniku a ich synergie.

 

Riadenie podnikových aktív hodnotia autori cez ukazovatele obnovy, štruktúry, využitia a aktivity majetku. Analytický prístup k finančným a ekonomickým aspektom rozhodovania v podniku je postavený na kontrolingovej koncepcii na úrovni podniku a podstatná časť učebného textu sa priamo sústreďuje na finančnú analýzu obchodného podniku. Autori sa venujú aj súčasným metódam hodnotenia výkonnosti podniku, analýzam výsledku hospodárenia a peňažných tokov a analýzam vybraných kvantitatívnych výsledkov obchodného podniku.

 

Kladú dôraz na ekonomickú interpretáciu a vysvetlenie súvislostí marketingových, obchodných činností a ich finančných efektov.

Publikácia osloví najmä študentov vysokých škôl, ale sústreďujú sa v nej aj v praxi využívané užitočné poznatky pri obchodných a marketingových rozhodnutiach na podnikovej úrovni.

Recenzie

Zatvoriť
Oflajner
O malom sedmospacovi, ktory sa nebal tmy

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Finančné a cenové rozhodovanie v obchode (Milan Oreský; Róbert Rehák)