Bez loga
od Naomi Kleinová z vydavateľstva Dokořán, s.r.o. 2005
Bez loga
od Naomi Kleinová z vydavateľstva Dokořán, s.r.o. 2005
Autor: | Naomi Kleinová |
Vydavateľstvo: | Dokořán, s.r.o. |
Rok vydania: | 2005 |
Rok poslednej dotlače: | máj, 2006 |
EAN: | 9788072036714 |
Počet strán: | 510 |
Typ tovaru: | Pevná väzba s prebalom, matná |
Jazyk: | český |
Rozmery: | 170x236x34 mm |
Edícia: | Zip |
Žáner: | ine |
Viac o knihe Bez loga (Naomi Kleinová)
Rozsiahla a exaktnými štatistickými údajmi podporená štúdie o podobách moderného marketingu. Kleinová v štyroch oddieloch svojej práce (Bez priestoru, Bez voľby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky súčasného reklamného priemyslu, ukazuje, ako v 20. storočia rástol význam, ktorý hrala v propagácii výrobku rádoby prestížna značka až do tej miery, že značka zatienila výrobok a stala sa sama dobre predajným a draho plateným artiklom.
Súbory na stiahnutie
Názov | Veľkosť | Formát | Dátum |
---|---|---|---|
Ukážka z knihy | 144,7 kB | 23.05.2016 |