Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Cudzojazyčná literatúra Angličtina Knihy v angličtine

The Time Paradox: Using the New Psychology of Timeto Your Advantage

od Philip Zimbardo z vydavateľstva Ebury Press, an imprint of The Random House Group Limited 2010 EN jazyk

The Time Paradox: Using the New Psychology of Timeto Your Advantage

od Philip Zimbardo z vydavateľstva Ebury Press, an imprint of The Random House Group Limited 2010 EN jazyk

Autor: Philip Zimbardo
Vydavateľstvo: Ebury Press, an imprint of The Random House Group Limited
Rok vydania: 2010
EAN: 9781846041556
ISBN: 978-1-8460-4155-6
Počet strán: 376
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Jazyk: anglický
Rozmery: 130x197x32 mm
Žáner: Životná pomoc,psychológia
Vydanie: 1
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 23,02 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe The Time Paradox: Using the New Psychology of Timeto Your Advantage (Philip Zimbardo)

Every significant choice, every important decision we make, is determined by our perception of time. This is the most influential force in our lives, yet we are virtually unaware of it.

 

In this fascinating book, the award-winning past president of the American Psychological Association, Philip Zimbardo, and his co-author, John Boyd, show how: the way you perceive time is as unique as your fingerprints; these individual time perspectives shape your life, and the world around you; you can change the way you perceive time, so you get the most out of every minute; and, if you don't, the power of time in the modern world is so immense that it will take its toll on you. "The Time Paradox" is a highly readable, stimulating look at a subject that absorbs us all.

Recenzie

Zatvoriť
Výhody dyslexie
O malom sedmospacovi, ktory sa nebal tmy

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

The Time Paradox: Using the New Psychology of Timeto Your Advantage (Philip Zimbardo)