Marketing podle trhů
od Jan Kincl z vydavateľstva Alfa Publishing,s.r.o.
Marketing podle trhů
od Jan Kincl z vydavateľstva Alfa Publishing,s.r.o.
Autor: | Jan Kincl |
Vydavateľstvo: | Alfa Publishing,s.r.o. |
EAN: | 9788086851020 |
ISBN: | 80-86851-02-8 |
Počet strán: | 172 |
Typ tovaru: | Pevná väzba bez prebalu, matná |
Jazyk: | český |
Rozmery: | 175x246x15 mm |
Žáner: | ekonómia, management, personalistika |
Vydanie: | 1 |
Viac o knihe Marketing podle trhů (Jan Kincl)
Kniha Marketing podľa trhov jedinečnú cestou opisuje rozdiely medzi jednotlivými typmi trhov. Hoci sa jedná o knihu zaoberajúce sa rôznymi typmi produktov a trhov, nemá medzi českými publikáciami konkurenta, najmä tá časť, ktorá pojednáva o priemyselnom marketingu.Čtenáři ocenia praktický obsah, ktorý tvoril tím odborníkov pod vedením manažéra z praxe. Marketing podľa trhov je rozdelený do dvoch na seba logicky nadväzujúcich častí. V prvej, časti, teória marketingu, má čitateľ možnosť si oživiť základy marketingu. Kniha však nezachádza do prílišných podrobností, snaží sa len zopakovať to, čo je potrebné pre dokonalé pochopenie nasledujúcich kapitol.Ve druhej časti, marketing podľa trhov a produktov, sú vysvetlené odlišnosti marketingu na dvoch základných typoch trhov, inštitucionálnym a spotrebiteľskom. To preto, aby čitateľ pochopil výrazný rozdiel medzi týmito trhmi. Cez to, že drvivá väčšina objemu obchodov je realizovaná práve na trhoch inštitucionálnych a priemyselných, bývajú tieto trhy v literatúre zabúda a na rozdiel od trhov finálnych spotrebiteľov im nie je venovaná dostatočná pozornost.Dále sa autori zaoberajú jednotlivými marketingovými aplikáciami, v závislosti na ponúkaných produktoch.