Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Marketing podle trhů

od Jan Kincl z vydavateľstva Alfa Publishing,s.r.o. CS jazyk

Marketing podle trhů

od Jan Kincl z vydavateľstva Alfa Publishing,s.r.o. CS jazyk

Autor: Jan Kincl
Vydavateľstvo: Alfa Publishing,s.r.o.
EAN: 9788086851020
ISBN: 80-86851-02-8
Počet strán: 172
Typ tovaru: Pevná väzba bez prebalu, matná
Jazyk: český
Rozmery: 175x246x15 mm
Žáner: ekonómia, management, personalistika
Vydanie: 1
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 10,92 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Marketing podle trhů (Jan Kincl)

Kniha Marketing podľa trhov jedinečnú cestou opisuje rozdiely medzi jednotlivými typmi trhov. Hoci sa jedná o knihu zaoberajúce sa rôznymi typmi produktov a trhov, nemá medzi českými publikáciami konkurenta, najmä tá časť, ktorá pojednáva o priemyselnom marketingu.Čtenáři ocenia praktický obsah, ktorý tvoril tím odborníkov pod vedením manažéra z praxe. Marketing podľa trhov je rozdelený do dvoch na seba logicky nadväzujúcich častí. V prvej, časti, teória marketingu, má čitateľ možnosť si oživiť základy marketingu. Kniha však nezachádza do prílišných podrobností, snaží sa len zopakovať to, čo je potrebné pre dokonalé pochopenie nasledujúcich kapitol.Ve druhej časti, marketing podľa trhov a produktov, sú vysvetlené odlišnosti marketingu na dvoch základných typoch trhov, inštitucionálnym a spotrebiteľskom. To preto, aby čitateľ pochopil výrazný rozdiel medzi týmito trhmi. Cez to, že drvivá väčšina objemu obchodov je realizovaná práve na trhoch inštitucionálnych a priemyselných, bývajú tieto trhy v literatúre zabúda a na rozdiel od trhov finálnych spotrebiteľov im nie je venovaná dostatočná pozornost.Dále sa autori zaoberajú jednotlivými marketingovými aplikáciami, v závislosti na ponúkaných produktoch.

Recenzie

Zatvoriť
Oflajner
O malom sedmospacovi, ktory sa nebal tmy

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Marketing podle trhů (Jan Kincl)Nepostradatelní (Jan Kincl)