Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Dilema Inovatora

od Clayton M.Christensen z vydavateľstva nadacia United Philantropy 2021 SK jazyk

15,81 €
-21%

Dilema Inovatora

od Clayton M.Christensen z vydavateľstva nadacia United Philantropy 2021 SK jazyk

Autor: Clayton M.Christensen
Vydavateľstvo: nadacia United Philantropy
Rok vydania: 2021
EAN: 9788097363918
Počet strán: 316
Typ tovaru: pevná
Jazyk: SK Slovenský jazyk
Rozmery: 130x197 mm
Žáner: Marketing, manažment
Tovar posielame do 3 pracovných dní

Tovar stihneme doručiť do Vianoc.

Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme v utorok 17.12.2024
19,90 €*
-21%
Naša cena 15,81 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Dilema Inovatora (Clayton M.Christensen)

Harvardský profesor, ktorý môže pomôcť aj slovenským firmámClayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete. Napokon, aj Steve Jobs pravidelne citoval z Christensenovej knihy Dilema inovátora a Andy Grove z Intelu ju kedysi vyhlásil za najdôležitejšiu knihu, ktorú čítal za posledných desať rokov. Jeff Bezos hovorí svojim manažérom v Amazone, aby si prečítali ďalšiu Christensenovu knihu The Innovators Solution a k jeho dielu sa hlási aj Reed Hastings, generálny riaditeľ Netflixu.Na ktorých inováciách naozaj záleží? Práve to je tá správna otázka.Clayton Christensen ako prvý opísal proces, pri ktorom sa produkt alebo služba udomácňuje spočiatku v jednoduchých aplikáciách na spodnej časti trhu a potom sa neúnavne posúva nahor na trh, prípadne vytláča etablovaných konkurentov.Keďže spoločnosti majú tendenciu inovovať rýchlejšie, ako sa vyvíjajú potreby ich zákazníkov, väčšina organizácií nakoniec skončí výrobou produktov alebo služieb, ktoré sú v skutočnosti príliš sofistikované, príliš drahé a príliš komplikované pre mnohých zákazníkov na ich trhu.Spoločnosti sa usilujú o tieto udržateľné inovácie na vyšších úrovniach svojich trhov, pretože práve to im historicky pomáha uspieť: účtovaním najvyšších cien svojim najnáročnejším a sofistikovanejším zákazníkom na vrchole trhu spoločnosti dosiahnu najvyššiu ziskovosť.Tým však spoločnosti nevedomky otvárajú dvere rušivým inováciám na spodnej časti trhu. Inovácia, ktorá je prevratná, umožňuje úplne novej populácii spotrebiteľov na spodku trhu prístup k produktu alebo službe, ktorá bola historicky dostupná len spotrebiteľom s množstvom peňazí alebo s lepšími zručnosťami.

1,0 z 5 (1x)

Recenzie

Zatvoriť
Martin B. overený používateľ 19. máj 2023
Neodporúčam tuto knihu, autor sa v celej knihe drží len starých harddiskov, diskových mechaník. Kniha nie je o žiadnej inej technológii alebo skúsenosti autora s technológiami a ich aplikovaním. Autor poukazuje len na zlyhanie veľkých firiem len čo sa týka pevných diskov v minulosti, čo vôbec neodpovedá dnešnej dobe. Z autorového písania mám pocit, že čítam bakalársku prácu. Skor odporučam knihy pre podnikanie, ktore napísali ludia ktrorí sami podnikajú a maju s tym vlastné skusenosti a to sú npr. tieto knihy: Bez pravidiel(Reed Hasting), Radikalna otvorenosť, Reštart, Pokrok bez povolenia, Podnikateľský mýtus, Psychlógia peňazí.
Vraždoku
Umenie podnikať

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Dilema Inovatora (Clayton  M.Christensen)