Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Učebnice, slovníky Vysoké školy Ekonomická literatúra Marketing

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy

od Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. december, 2021 SK jazyk

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy

od Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. december, 2021 SK jazyk

Autor: Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer SR s. r. o.
Rok vydania: december, 2021
Rok poslednej dotlače: marec, 2022
EAN: 9788057104384
Počet strán: 364
Typ tovaru: Brožovaná bez prebalu, lesklá
Jazyk: slovenský
Rozmery: 170,0x240,0x0,0 mm
ISBN: 978-80-571-0438-4
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 20,02 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik)

Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.Je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené s ním.

Recenzie

Zatvoriť
Vraždoku
Diár Srdce ženy 2025

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik)