Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy
od Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. december, 2021
Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy
od Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. december, 2021
Autor: | Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik |
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer SR s. r. o. |
Rok vydania: | december, 2021 |
Rok poslednej dotlače: | marec, 2022 |
EAN: | 9788057104384 |
Počet strán: | 364 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, lesklá |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 170,0x240,0x0,0 mm |
ISBN: | 978-80-571-0438-4 |
Viac o knihe Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik)
Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.Je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené s ním.