Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Marketing v praxi

od Anna Sabolová, Naďa Kacera, Petra Nagyová z vydavateľstva Levosphere, s.r.o. 2021 SK jazyk

19,87 €
-21%

Marketing v praxi

od Anna Sabolová, Naďa Kacera, Petra Nagyová z vydavateľstva Levosphere, s.r.o. 2021 SK jazyk

Autor: Anna Sabolová, Naďa Kacera, Petra Nagyová
Vydavateľstvo: Levosphere, s.r.o.
Rok vydania: 2021
EAN: 9788097392901
Počet strán: 190
Typ tovaru: brožovaná
Jazyk: SK Slovenský jazyk
Rozmery: 165x235 mm
Žáner: Marketing, manažment
Tovar posielame do 3 pracovných dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme v utorok 9.7.2024
25,- €*
-21%
Naša cena 19,87 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Marketing v praxi (Anna Sabolová, Naďa Kacera, Petra Nagyová)

Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici.Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového podcastu na Slovensku, Levosphere - Marketing v praxi.Prináša rozhovory s marketingovými profesionálmi a majiteľmi lokálnych značiek. Ich rôzne marketingové názory, myšlienky a skúsenosti postupne priblížujú celé marketingové spektrum z perspektívy, akou ste pravdepodobne slovenský marketing ešte nevnímali.Texty nie sú iba doslovnými prepismi, sú spracované profesionálne tak, aby vás mohli kedykoľvek inšpirovať svojím obsahom. Jednotlivé kapitoly sa venujú piatim okruhom v marketingu a sú obohatené o osobné vstupy autoriek. Venujú sa témam: -stratégia, -značka, -komunikácia, -obchod a marketing- príbehy lokálnych značiek. Kniha je zároveň sprievodcom marketingových pojmov, významov a príkladov. Prináša konkrétne rady, návody, odporúčania ako robiť marketing profesionálne a zmysluplne. Rokmi bude nadobúdať na svojej hodnote, nakoľko zachytáva a zhmotňuje na papieri zmysluplné a hodnotné myšlienky, ktoré by nemali zostať len tak visieť vo vzduchu :).

Recenzie

Zatvoriť
Velka kniha uloh pre skolkarov
Spev siren

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Marketing v praxi (Anna Sabolová, Naďa Kacera, Petra Nagyová)Moderní retail marketing (Anna Sabolová, Naďa Kacera, Petra Nagyová)