Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Spoločenské a humanitné vedy Právo, politológia, sociológia Právo Obchodné právo

Vznik a vývoj medzinárodného podnikania a manažmentu

od Judita Táncošová; Michal Fabuš; Marcel Lincényi z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. január, 2021 SK jazyk

12,39 €
-15%

Vznik a vývoj medzinárodného podnikania a manažmentu

od Judita Táncošová; Michal Fabuš; Marcel Lincényi z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. január, 2021 SK jazyk

Autor: Judita Táncošová; Michal Fabuš; Marcel Lincényi
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer SR s. r. o.
Rok vydania: január, 2021
EAN: 9788075989994
Počet strán: 140
Typ tovaru: Brožovaná bez prebalu, lesklá
Jazyk: slovenský
Rozmery: 170,0x240,0x0,0 mm
ISBN: 978-80-7598-999-4
Tovar posielame do 3 pracovných dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme v stredu 10.7.2024
14,50 €*
-15%
Naša cena 12,39 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Vznik a vývoj medzinárodného podnikania a manažmentu (Judita Táncošová; Michal Fabuš; Marcel Lincényi)

Vedecká monografia je zameraná na spracovanie aktuálnych problémov svetovej ekonomiky s akcentom na medzinárodné podnikanie a medzinárodný manažment.

 

Cieľom autorov bolo v určitej komplexnosti zachytiť najdôležitejšie oblasti vývoja medzinárodného podnikania v logicko-historickom slede a poukázať na medzinárodný manažment ako jeho nevyhnutný dôsledok. Úlohou bolo analyzovať jednotlivé aspekty vzniku a vývoja medzinárodného podnikania a manažmentu vo vzťahu k otázkam internacionalizácie a globalizácie, ako aj teoretických aspektov medzinárodných ekonomických vzťahov.

 

Autori sa zamerali sme sa najmä na analýzu medzinárodného manažmentu v jednotlivých častiach od základných otázok až po parciálne oblasti, akými sú riadenie rizika, strategické rozhodovanie v medzinárodnom prostredí, medzinárodný marketing a riešenie etických otázok v medzinárodnom prostredí. Publikácia slúži jednak učiteľom v pedagogickom procese a študentom ako učebný text, ale aj ako dôležité východisko pri ďalšom vedecko-výskumnom skúmaní, a môže byť vhodnou publikáciou na doplnenie poznatkov v danej oblasti aj pre širokú verejnosť.

Recenzie

Zatvoriť
Velka kniha uloh pre skolkarov
O malom sedmospacovi, ktory sa nebal tmy

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Vznik a vývoj medzinárodného podnikania a manažmentu (Judita Táncošová; Michal Fabuš; Marcel Lincényi)