Uspejte v online
od Performics a kolektív autorov z vydavateľstva Lion communications Slovakia, s.r.o. 2021
Uspejte v online
od Performics a kolektív autorov z vydavateľstva Lion communications Slovakia, s.r.o. 2021
Autor: | Performics a kolektív autorov |
Vydavateľstvo: | Lion communications Slovakia, s.r.o. |
Rok vydania: | 2021 |
EAN: | 9788097369408 |
Počet strán: | 296 |
Typ tovaru: | brožovaná |
Jazyk: | SK Slovenský jazyk |
Rozmery: | 147x210 mm |
Žáner: | Motivačná literatúra |
Viac o knihe Uspejte v online (Performics a kolektív autorov)
TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu.
Predostrieme vám najčastejšie chyby, ktorým by ste sa mali vyhnúť v online svete. Oboznámime vás s modernými taktikami, vďaka ktorým získate výhodnú pozíciu v online prostredí, zlepšite povedomie o svojej značke a zvýšite konverzný pomer. Radiť vám budú experti online marketingového sveta na Slovensku a v Česku.
Ukážka z knihy:
Predslov
Nie je to tak dávno, čo bol Online marketing vnímaný len ako nová forma médií, prostredníctvom ktorých mohli spoločnosti promovať svoje produkty a služby. Kvôli menšej konkurencii bol Online marketing jednoduchší a priamočiarejší a mnohí ho vnímali ako niečo extra, čo si mohli dovoliť iba spoločnosti s dostatočným marketingovým rozpočtom.
Dnes je prezentácia spoločnosti v Online prostredí dôležitou súčasťou, ktorá by nemala chýbať v žiadnej marketingovej stratégii. Posun od tradičných médií k online je čoraz markantnejší a spoločne s rastúcim počtom ľudí, ktorí využívajú internet na dennej báze sa online marketing stal neoddeliteľnou súčasťou toho, čo spoločnosť predstavuje pre svojich zákazníkov. Vďaka zvýšeným nárokom zákazníkov sa online marketing stal sofistikovanejším a z kedysi masovej komunikácie sa ubral personalizovanou a nenútenou cestou.
Online marketing prináša veľa benefitov. Umožňuje vám zasiahnuť vašich potenciálnych zákazníkov oveľa cielenejšie, nákladovo a časovo efektívnejšie a navyše s jasne merateľnými výsledkami. Ako však začať s online marketingom? Ktoré taktiky by ste mali zahrnúť do svojej online marketingovej stratégie? A ako vyhodnotiť, že je stratégia naozaj efektívna?
Neistota a otázky mnohých marketingových manažérov, riaditeľov či majiteľov spoločností, s ktorými sa často stretávame na workshopoch a konferenciách, nás podnietili poskytnúť všetky odpovede na jednom mieste. V spolupráci s viacerými expertami zo Slovenska a Českej republiky sme sa rozhodli napísať komplexné dielo, ktoré práve držíte v rukách.
Autori, ktorí na knihe pracovali:
- Lucia Stefansky, Senior Digital Strategist, Performics
- Michal Pastier, Kreatívny riaditeľ Zaraguza a GoBigName
- Marek Šulík, Marketer a Strategist
- Filip Kuna, Managing Director, Strossle
- Peter Galko, Creative Director, Diorama
- Matej Vigaš, Performance Advertisting Teamleader, Performics
- Marek Neufus, Webový Analytik, Performics
- Honza Bartoš, Špecialista na výkonnostnú Facebook reklamu
- Štefan Polgári, Riaditeľ affiliate siete Dognet
- Ondrej Sláma, Head of data Innovation, Alza
- Miroslav Pagáč, Digital Director, Zenith Media Slovakia
- Tibor Peták, SEO špecialista, Gradeta
- Jakub Čižmař, Konzultant e-mail marketingu
- Ján Šťástka, Online Marketing Consultant, LIDL
- Lukáš Bechera, Online manager, Tatra banka
- Ján Kvasnička, Stratég a UX špecialista