Digitálny marketing - vybrané nástroje prezentácie podniku v onlinepriestore
od Gabriel Koman; Martin Holubčík; Milan Kubina z vydavateľstva Edis 2020
Digitálny marketing - vybrané nástroje prezentácie podniku v onlinepriestore
od Gabriel Koman; Martin Holubčík; Milan Kubina z vydavateľstva Edis 2020
Autor: | Gabriel Koman; Martin Holubčík; Milan Kubina |
Vydavateľstvo: | Edis |
Rok vydania: | 2020 |
EAN: | 9788055417028 |
Typ tovaru: | brožovaná |
Jazyk: | slovenský |
Žáner: | Všeobecné a ostatné |
Viac o knihe Digitálny marketing - vybrané nástroje prezentácie podniku v onlinepriestore (Gabriel Koman; Martin Holubčík; Milan Kubina)
Vzhľadom k rýchlemu rozvoju informatizácie podnikov a celej spoločnosti, sa digitálny marketing stáva neodmysliteľnou súčasťou podnikovej propagácie a komunikácie. V dnešnej digitálnej dobe prináša dobre realizovaný marketing alebo marketingová kampaň, realizovaná v online priestore, podnikom čoraz väčší úžitok ako kedykoľvek predtým. Zákazníci, ako aj potencionálny zákazníci podnikov čoraz radšej vyhľadávajú produkty či služby v online priestore, nakupujú online, komunikujú online, sledujú, komentujú produkty a služby online, atď. Podniky, ktoré nie sú online a nepracujú s online priestorom sa pripravujú o množstvo súčasných ale najmä budúcich klientov, ako aj možný zisk z nich. Práve z toho dôvodu vznikli nové technológie, nástroje a postupy, ktoré podnikom umožňujú efektívne realizovať v online priestore marketingové aktivity. Tieto dôvody, spolu s nezastaviteľným rozvojom v oblasti informačných a komunikačných technológií a snaha získať nové a prehĺbiť si súčasné poznatky, nás viedli k tvorbe tejto publikácie, ktorá by mala napomôcť študentom, podnikom, ale aj širokej verejnosti pochopiť význam digitálneho marketingu.Z obsahu