Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Učebnice, slovníky Vysoké školy Ekonomická literatúra Marketing

Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi

od Zdenka Musová z vydavateľstva Belianum 2020 SK jazyk

Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi

od Zdenka Musová z vydavateľstva Belianum 2020 SK jazyk

Autor: Zdenka Musová
Vydavateľstvo: Belianum
Rok vydania: 2020
EAN: 9788055716787
Počet strán: 136
Typ tovaru: brožovaná
Jazyk: SK Slovenský jazyk
Škola: Vysoké školy
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 21,44 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi (Zdenka Musová)

Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause related marketing) inovatívny marketingový prístup, ktorý zaujímavým spôsobom podporuje partnerstvá medzi podnikateľskými subjektmi a neziskovými organizáciami s cieľom podporovať dobrú vec a zároveň dosahovať vlastné ekonomické aj neekonomické ciele. Vedecká monografia ucelene prezentuje výsledky dlhodobého skúmania vnímania zodpovedného správania podnikov spotrebiteľmi, s dôrazom na rôzne aspekty dobročinného marketingu. Prináša aj návrhy možností intenzívnejšieho využívania dobročinného marketingu v podnikovej praxi, ako aj v neziskových organizáciách na Slovensku.

Recenzie

Zatvoriť
Vraždoku
Umenie podnikať

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi (Zdenka Musová)