Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi
od Zdenka Musová z vydavateľstva Belianum 2020
Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi
od Zdenka Musová z vydavateľstva Belianum 2020
Autor: | Zdenka Musová |
Vydavateľstvo: | Belianum |
Rok vydania: | 2020 |
EAN: | 9788055716787 |
Počet strán: | 136 |
Typ tovaru: | brožovaná |
Jazyk: | SK Slovenský jazyk |
Škola: | Vysoké školy |
Žáner: | Učebnice, monografie, slovníky |
Viac o knihe Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi (Zdenka Musová)
Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause related marketing) inovatívny marketingový prístup, ktorý zaujímavým spôsobom podporuje partnerstvá medzi podnikateľskými subjektmi a neziskovými organizáciami s cieľom podporovať dobrú vec a zároveň dosahovať vlastné ekonomické aj neekonomické ciele. Vedecká monografia ucelene prezentuje výsledky dlhodobého skúmania vnímania zodpovedného správania podnikov spotrebiteľmi, s dôrazom na rôzne aspekty dobročinného marketingu. Prináša aj návrhy možností intenzívnejšieho využívania dobročinného marketingu v podnikovej praxi, ako aj v neziskových organizáciách na Slovensku.