Nový slovenský jazyk pre 2. roč. ZŠ - Metodická príručka
od R. Culková, Z. Stankovianska z vydavateľstva Orbis Pictus Istropolitana 2019
Nový slovenský jazyk pre 2. roč. ZŠ - Metodická príručka
od R. Culková, Z. Stankovianska z vydavateľstva Orbis Pictus Istropolitana 2019
Autor: | R. Culková, Z. Stankovianska |
Vydavateľstvo: | Orbis Pictus Istropolitana |
Rok vydania: | 2019 |
EAN: | 9788081207310 |
Počet strán: | 96 |
Typ tovaru: | brožovaná |
Jazyk: | SK Slovenský jazyk |
Rozmery: | 210x297 mm |
Ročník: | 2. ročník |
Predmet: | Slovenský jazyk a literatúra |
Škola: | Základné školy |
Žáner: | Učebnice, monografie, slovníky |
Edícia: | Slovenský jazyk 2 - Orbis |
Viac o knihe Nový slovenský jazyk pre 2. roč. ZŠ - Metodická príručka (R. Culková, Z. Stankovianska)
Nálepky, kreslenie, čítanie, záložky, vyfarbovanie, počítanie, spájanie, vyznačovanie, písanie, usporadúvanie, diskusia, práca v dvojiciach, vlastné zážitky, divadielko, tajničky a rébusy. Verili by ste, že hovoríme o učebnici slovenského jazyka?
Prinášame vám výnimočnú novinku na slovenskom učebnicovom trhu – pracovnú učebnicu NOVÝ Slovenský jazyk pre 2. až 4. ročník ZŠ, v ktorej sme spojili učebnicu, pracovný zošit a zošit. Namiesto neustáleho listovania v učebnici a v pracovnom zošite majú žiaci všetko v jednom. Získaný čas učiteľ využije na zaujímavé aktivity či diskusie a najmä sa budem môcť individuálne venovať žiakom. Učebnica zúročuje dlhoročnú prax autoriek a poskytuje výber ideálnych prostriedkov pre efektívne vyučovanie materinského jazyka. Metodicky upúta nielen skúseného učiteľa, ale výrazne pomôže aj začínajúcemu pedagógovi.
V čom je naša pracovná učebnica výnimočná?
- Spája učebnicu, pracovný zošit a zošit žiaka.
- Plynule nadväzuje na vyučovanie v 1. ročníku ZŠ.
- Ponúka vekuprimerané komunikačné témy.
- Príbehom odkazuje na gramatické javy a rozvíja slohové tematické celky.
- Obsahuje podnety pre kritické myslenie a formovanie vlastného názoru žiakov.
- Čerpá zo súčasných trendov vo výučbe slovenského jazyka a podporuje tvorivosť, individualitu žiakov, ale aj ich uvedomenie si sociálnej ukotvenosti.
- Žiaci si sami osvojujú gramatické pravidlá pozorovaním rôznych jazykových situácií.
- Na základe cvičení dokážu sami dotvárať poučenia a doplňovaním spoluvytvárajú učebnicu.
- Vyfarbovanie a nalepovanie nabáda žiakov k čítaniu s porozumením a k rozvoju ďalšej domény.
- Zrozumiteľnú pracovnú učebnicu ocení aj rodič počas práce žiaka z domu. Pomôžu mu fazety, na ktorých má „ťaháky“ k dispozícii.
- Efektívnu prácu s časom a ponuku priestoru na podporu reálnej komunikácie žiakov.
- Sebakontrolu žiakov prostredníctvom rébusov, tajničiek a skupinovej práce.
- Správne riešenie úloh a stručné poznámky k zámeru úloh a ďalšie podnety na prácu s cvičením nájdete v Metodickej príručke.