Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Dejiny a fakty Literatúra faktu

Dejiny značiek

od Jaroslav Antošík, Richard Cedzo, Ján Karašinský z vydavateľstva Vydavateľstvo Aleph 2019 SK jazyk

12,63 €
-21%

Dejiny značiek

od Jaroslav Antošík, Richard Cedzo, Ján Karašinský z vydavateľstva Vydavateľstvo Aleph 2019 SK jazyk

Autor: Jaroslav Antošík, Richard Cedzo, Ján Karašinský
Vydavateľstvo: Vydavateľstvo Aleph
Rok vydania: 2019
EAN: 9788089491186
Počet strán: 344
Typ tovaru: pevná
Jazyk: SK Slovenský jazyk
Rozmery: 130x200 mm
Žáner: Populárno- náučná
Tovar posielame do 3 pracovných dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme vo štvrtok 7.11.2024
15,90 €*
-21%
Naša cena 12,63 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu
Túto knihu si môžete zakúpiť aj s 40 % cenovým zvýhodnením. Kniha má drobné nedostatky: poškodený obal. Cena zvýhodnenej knihy je 9,54 € a presnejšie informácie vrátane obrázkov tejto konkrétnej knihy sa dozviete tu.

Viac o knihe Dejiny značiek (Jaroslav Antošík, Richard Cedzo, Ján Karašinský)

Za príbehmi úspešných svetových značiek, ktoré nás sprevádzajú aj dnes a ovplyvňujú naše životy, sa skrývajú úspechy aj pády, podvody, korupcia, kolaborácia, zbabelosť, ale aj nezdolnosť ducha, odvaha, vytrvalosť, viera v správnosť či úspech riešenia alebo zdanlivo jednoduchej myšlienky. Sú to príbehy plné tragédií, nehôd, zrád, márnivostí a nevraživostí, ktoré neraz hlboko naštrbili rodinné a firemné vzťahy. Sú to aj príbehy o peniazoch, sláve, bohatstve, ambíciách, opojnosti, ale aj príbehy plné invencie, myšlienok, splnených túžob a radosti z vytvárania niečoho trvácneho. Akýmsi spoločným menovateľom týchto príbehov nie je ich šťastný koniec, lebo ešte nijaký koniec nemajú, sú to príbehy, ktoré sa odvíjajú aj naďalej, sú trvácne, lebo produkty alebo služby, ktoré tieto firmy zaviedli, majú nadčasový rozmer väčšinu z nich veľmi dôkladne preveril čas, a to bez ohľadu na segment a klientelu, na ktoré sa zameriavali. Dejiny značiek prinášajú príbehy automobilových konštruktérov, módnych návrhárov, výrobcov športového oblečenia či obuvi, luxusných hodiniek, hudobných vydavateľov, vedcov a vynálezcov, investorov aj radových zamestnancov naprieč rozmanitými výrobnými odvetviami. Hovorí sa, že každá doba má svojich hrdinov. Hrdinami knihy Dejiny značiek sú zakladatelia, riaditelia, manažéri, vynálezcovia či radoví zamestnanci firiem, ktorých široký ohlas, výrobné portfólio, dizajn, kvalita spracovania a výroby, krása, funkčnosť, užitočnosť či mnohé iné, ale jedinečné vlastnosti ovplyvnili spoločnosť, a to v celosvetovom meradle. Mnohé firmy zmenili spotrebiteľské správanie, ako to nebojácne dosiahol Henry Ford, keď sa rozhodol ponúknuť automobil produkt určený len pre najvyššie vrstvy spoločnosti širokým masám amerických pracujúcich. Vlastníctvo produktov niektorých značiek neprepožičiavalo len status bohatstva, ale aj vyjadrenie túžby po jedinečnosti, inakosti, dobrodružstve. Iné firmy zasa prišli s niečím čisto populárnym, s niečím na rozptýlenie života, s niečím na rozveselenie ducha.

Recenzie

Zatvoriť
Vinice vo Francuzsku
Tato kniha zabija

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Dejiny značiek (Jaroslav Antošík, Richard Cedzo, Ján Karašinský)