Marketing (1. akosť)
od Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart z vydavateľstva BIZBOOKS 2006
Marketing (1. akosť)
od Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart z vydavateľstva BIZBOOKS 2006
Autor: | Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart |
Vydavateľstvo: | BIZBOOKS |
Rok vydania: | 2006 |
EAN: | 9788025112731 |
Počet strán: | 512 |
Typ tovaru: | viazaná s laminovaným poťahom |
Druh tovaru: | Kniha |
Jazyk: | český |
Rozmery: | 210 x 297 mm |
Podtitul: | Očima světových marketing manažerů |
Žáner: | učebnice pre ekonómov, univerzity |
Poškodenie: | poškrabaný obal |
Produkt bol vystavený na našej predajni a má drobné poškodenie (prípadne výrobnú chybu), ktoré môžete vidieť na obrázku. Produkt je nový, nepoužívaný.
Dôvod cenového zvýhodnenia: poškrabaný obal.
Poškodenie sa môže líšiť od ukážky (v prípade, ak máme viac kusov skladom).
Viac o knihe Marketing (1. akosť) (Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart)
Vyčerpávající (zároveň i inovativně pojatý) pohled na moderní marketing jako disciplínu, ale především skutečné příběhy předních marketingových manažerů. Uvidíte tak, že za každým úspěchem i neúspěchem stojí reální lidé, kteří se musí rozhodovat v konkrétním prostředí a čase. Dozvíte se, jak ke svému rozhodnutí došli a jestli se jim potvrdilo a vyplatilo. Poznáte klíčové postavy u firem jako IBM, Reebok, Sedan či Nissan.