Marketingové postřehy ze zahraničních cest
od Čichovský z vydavateľstva RADIX s.r.o. 2002
Marketingové postřehy ze zahraničních cest
od Čichovský z vydavateľstva RADIX s.r.o. 2002
Autor: | Čichovský |
Vydavateľstvo: | RADIX s.r.o. |
Rok vydania: | 2002 |
EAN: | 9788086031279 |
Typ tovaru: | Pevná väzba bez prebalu, lesklá |
Jazyk: | český |
Rozmery: | 155,0x215,0x17,0 mm |
Viac o knihe Marketingové postřehy ze zahraničních cest (Čichovský)
V predkladanej publikácii, na rozdiel od predchádzajúcich, autor ignoruje teoretické východiská svojich úvah a odporúčania. To však nič nemení na jeho bystrý úsudok a schopnosti presne formulovať problém, respektíve precizovat možnosť uchopenie podnikateľské príležitosti v tej ktorej krajine. Nejedná sa však o nejaké všeobecné odporúčania, ale výsledok osobného poznania autora, ktorý každú z uvedených krajín navštívil as danými projekty sa osobne zoznámil. Okrem vlastných projektov a spôsobu nazerania autora na možnosť ich realizácie, čitateľa určite zaujme aj spôsob rokovania a vyjednávania ovplyvnený kultúrnymi tradíciami danej krajiny. Dalo by sa povedať, že výsledným tvarom publikácie je 26 "takmer beletristických príbehov" veľmi čtivého "marketingového zápisníku", ktorý môže inšpirovať každého, kto obchoduje alebo chce obchodovať so zahraničím. Pozorne by si knihu mali prečítať aj tí, ktorí zahraničné aktivity nevyvíjajú, pretože aj pre nich je tu obsiahnuté mnoho podnetov, ktoré im umožnia nahliadnuť na svoje aktivity často až prekvapivo novým pohľadom. Tí, ktorí nepodnikajú, potom majú možnosť pozrieť sa na danú krajinu inak, ako im to umožňujú cestovnej kancelárie alebo klasických sprievodca.