Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Veľké upratovanie skladov Kariéra a motivačná literatúra Sebazdokonaľovanie

Manažéri na cudzom parkete (1. akosť)

od Tomáš Borec z vydavateľstva Neopublic, s.r.o. 2009 SK jazyk

3,30 €
-50%

Manažéri na cudzom parkete (1. akosť)

od Tomáš Borec z vydavateľstva Neopublic, s.r.o. 2009 SK jazyk

Autor: Tomáš Borec
Vydavateľstvo: Neopublic, s.r.o.
Rok vydania: 2009
EAN: 9788097022754
ISBN: 978-80-970227-5-4
Počet strán: 224
Typ tovaru: Brožovaná bez prebalu, matná
Jazyk: slovenský
Rozmery: 125x200x11 mm
Žáner: Etiketa, spoločenské správanie
Vydanie: 1
Poškodenie: zašpinený obal
Dostupnosť: na sklade (1 ks)

Tovar stihneme doručiť do Vianoc.

Objednajte dnes do 13:30 a tovar pravdepodobne odošleme v piatok 13.12.2024
6,60 €*
-50%
Naša cena 3,30 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu
Manažéri na cudzom parkete (1. akosť) (Tomáš Borec)

Dôvod zľavy: zašpinený obal.

(šípka môže zobrazovať poškodenie)

Produkt bol vystavený na našej predajni a má drobné poškodenie (prípadne výrobnú chybu), ktoré môžete vidieť na obrázku. Produkt je nový, nepoužívaný.

Dôvod cenového zvýhodnenia: zašpinený obal.

Poškodenie sa môže líšiť od ukážky (v prípade, ak máme viac kusov skladom). 

Knihu si môžete zakúpiť aj bez poškodenia kliknutím na tento odkaz.

Viac o knihe Manažéri na cudzom parkete (1. akosť) (Tomáš Borec)

Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie - kniha poskytuje návody na úspešnú komunikáciu s partnermi z iných obchodných kultúr a dodržiavanie pravidiel zdvorilého správania v rôznych krajinách sveta. Autor úspešnej knihy "Moderná biznis etiketa pre manažérov" sa tentoraz zameral na niektoré typické obchodné kultúry, ktoré môžu byť pre mnohých manažérov zaujímavé.

Medzinárodné skúsenosti ukazujú, že iba jazyková príprava pre nadväzovanie kontaktov, vytváranie a udržiavanie obchodných vzťahov, nestačí. Komunikácia s partnermi "s rovnakým hardvérom, ale iným softvérom v hlave" si nevyhnutne vyžaduje pochopiť, že ľudia v rozličných obchodných kultúrach rozmýšľajú a chovajú sa rôznymi spôsobmi, pričom tieto odlišnosti bezprostredne ovplyvňujú ich komunikačné správanie. Kniha by mala pomôcť tieto rozdiely nielen spoznať, ale sa v nich vyznať a využívať v praxi. Preto by na ňu nemal sadať prach, ale mala by byť neustále poruke.

Recenzie

Zatvoriť
Vraždoku
Diár Srdce ženy 2025

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Manažéri na cudzom parkete (1. akosť) (Tomáš Borec)