Manažéri na cudzom parkete (1. akosť)
od Tomáš Borec z vydavateľstva Neopublic, s.r.o. 2009
Manažéri na cudzom parkete (1. akosť)
od Tomáš Borec z vydavateľstva Neopublic, s.r.o. 2009
Autor: | Tomáš Borec |
Vydavateľstvo: | Neopublic, s.r.o. |
Rok vydania: | 2009 |
EAN: | 9788097022754 |
ISBN: | 978-80-970227-5-4 |
Počet strán: | 224 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, matná |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 125x200x11 mm |
Žáner: | Etiketa, spoločenské správanie |
Vydanie: | 1 |
Poškodenie: | zašpinený obal |
Produkt bol vystavený na našej predajni a má drobné poškodenie (prípadne výrobnú chybu), ktoré môžete vidieť na obrázku. Produkt je nový, nepoužívaný.
Dôvod cenového zvýhodnenia: zašpinený obal.
Poškodenie sa môže líšiť od ukážky (v prípade, ak máme viac kusov skladom).
Knihu si môžete zakúpiť aj bez poškodenia kliknutím na tento odkaz.
Viac o knihe Manažéri na cudzom parkete (1. akosť) (Tomáš Borec)
Medzinárodné skúsenosti ukazujú, že iba jazyková príprava pre nadväzovanie kontaktov, vytváranie a udržiavanie obchodných vzťahov, nestačí. Komunikácia s partnermi "s rovnakým hardvérom, ale iným softvérom v hlave" si nevyhnutne vyžaduje pochopiť, že ľudia v rozličných obchodných kultúrach rozmýšľajú a chovajú sa rôznymi spôsobmi, pričom tieto odlišnosti bezprostredne ovplyvňujú ich komunikačné správanie. Kniha by mala pomôcť tieto rozdiely nielen spoznať, ale sa v nich vyznať a využívať v praxi. Preto by na ňu nemal sadať prach, ale mala by byť neustále poruke.