Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Financie, podnikanie, obchod

Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

od Andrej Sizov, Jim Mathers z vydavateľstva GROW-UP Slovakia, s.r.o. júl, 2018 SK jazyk

Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

od Andrej Sizov, Jim Mathers z vydavateľstva GROW-UP Slovakia, s.r.o. júl, 2018 SK jazyk

Autor: Andrej Sizov, Jim Mathers
Vydavateľstvo: GROW-UP Slovakia, s.r.o.
Rok vydania: júl, 2018
EAN: 9788097213725
Počet strán: 186
Typ tovaru: pevná
Jazyk: slovenský
Rozmery: 147x205 mm
Žáner: Obchod, podnikanie
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 18,19 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu
Túto knihu si môžete zakúpiť aj s 50 % cenovým zvýhodnením. Kniha má drobné nedostatky: poškodený obal. Cena zvýhodnenej knihy je 12,- € a presnejšie informácie vrátane obrázkov tejto konkrétnej knihy sa dozviete tu.

Viac o knihe Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi (Andrej Sizov, Jim Mathers)

Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne?Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj?Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení navečný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne?V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji, a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami.V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja.Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil.Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia:- Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času, atď...)- Ako majstri definujú predaj (čo to ten predaj vlastne je) situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov- Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene- Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu- Naučte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali!- Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt- Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou

Recenzie

Zatvoriť
Vraždoku
Diár Srdce ženy 2025

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi (Andrej Sizov, Jim Mathers)