Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Etnocentricky zamerané marketingové stratégie

od Kolektív z vydavateľstva Belianum 2017 SK jazyk

Etnocentricky zamerané marketingové stratégie

od Kolektív z vydavateľstva Belianum 2017 SK jazyk

Autor: Kolektív
Vydavateľstvo: Belianum
Rok vydania: 2017
EAN: 9788055712031
Počet strán: 246
Typ tovaru: brožovaná
Jazyk: slovenský
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 18,27 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Etnocentricky zamerané marketingové stratégie (Kolektív)

Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude vyššia preferencia domácich produktov.

Recenzie

Zatvoriť
Výhody dyslexie
O malom sedmospacovi, ktory sa nebal tmy

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Etnocentricky zamerané marketingové stratégie (Kolektív)