Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
od Kolektív z vydavateľstva Belianum 2017
Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
od Kolektív z vydavateľstva Belianum 2017
Autor: | Kolektív |
Vydavateľstvo: | Belianum |
Rok vydania: | 2017 |
EAN: | 9788055712031 |
Počet strán: | 246 |
Typ tovaru: | brožovaná |
Jazyk: | slovenský |
Žáner: | Učebnice, monografie, slovníky |
Viac o knihe Etnocentricky zamerané marketingové stratégie (Kolektív)
Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude vyššia preferencia domácich produktov.