Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Marketing v službách

od Mária Rostášová; Iveta Kremeňová z vydavateľstva Edis 2017 SK jazyk

Marketing v službách

od Mária Rostášová; Iveta Kremeňová z vydavateľstva Edis 2017 SK jazyk

Autor: Mária Rostášová; Iveta Kremeňová
Vydavateľstvo: Edis
Rok vydania: 2017
EAN: 9788055414126
Počet strán: 150
Typ tovaru: Viazané knihy
Jazyk: slovenský
Rozmery: 170x240 mm
Podtitul: Algoritmy marketingových činností
Žáner: Reklama, marketing, obchod
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 12,58 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Marketing v službách (Mária Rostášová; Iveta Kremeňová)

S pojmom marketing sa stretávame v množstve kníh, článkov a pri mnohých diskusiách. Autorkám tejto publikácie ide o poskytnutie jednoduchého, zrozumiteľného a predovšetkým holistického prehľadu princípov a prístupov, ktoré tvoria základy najdôležitejších oblastí moderných podnikateľských koncepcií uplatňovaných v podmienkach podnikov služieb. Tieto koncepcie môžu byť skúmané z rôznych uhlov pohľadu a východzích bodov. Marketing služieb na stretegickej úrovni sa zaoberá makroproblémami, t.j. kladie dôraz na problematiku a poslanie firmy poskytujúcej služby, výber stratégií a rozvoj imidžu firmy v nadväznosti na jej ciele a úlohy, inovácie služieb, moderné marketingové informačné systémy a podobne. Operatívny marketing v sektore služieb sa podrobne zaoberá jednotlivými nástrojmi marketingu, pričom služba je chápaná ako objekt odbytu, ktorý prekračuje hranice jednotlivých štátov a dynamicky sa rozvíja. Rozsiahle technologické inovácie, zosilnené deregulačné a harmonizačné tendencie a rastúci význam služieb pri odbyte investičného a spotrebného tovaru identifikujú marketingoví odborníci ako hnacie sily zmeny štruktúry trhu služieb. Pre potreby tejto publikácie sme vzhľadom na naše odborné zameranie zvolili uvádzanie praktických postrehov a trendov z oblasti poštových a telekomunikačných služieb, ktoré patria medzi tie kategórie služieb, ktoré výraznou mierou zasahujú do všetkých oblastí spoločenského života a ako prvok celkovej kvality života a nutnosti vzájomného kontaktu medzi ľuďmi sa stali jeho neoddeliteľnou súčasťou.

Súbory na stiahnutie

Názov Veľkosť Formát Dátum
Ukážka z knihy 150,4 kB pdf 13.03.2018

Recenzie

Zatvoriť
Výhody dyslexie
Mihnutím oka

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Marketing v službách (Mária Rostášová; Iveta Kremeňová)