Marketing podnikov cestovného ruchu
od Marian Gúčik z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. 2018
Marketing podnikov cestovného ruchu
od Marian Gúčik z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. 2018
Autor: | Marian Gúčik |
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer SR s. r. o. |
Rok vydania: | 2018 |
EAN: | 9788081688126 |
Počet strán: | 248 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, lesklá |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 175,0x241,0x15,0 mm |
Edícia: | Ekonómia |
Škola: | Vysoké školy |
ISBN: | 978-80-8168-812-6 |
Viac o knihe Marketing podnikov cestovného ruchu (Marian Gúčik)
Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služiebcestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu.
Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí sú nositeľmi marketingu vo svojej každodennej práci.