Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

International Marketing

od Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková z vydavateľstva Nakladatelství Oeconomica 2016 EN jazyk

International Marketing

od Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková z vydavateľstva Nakladatelství Oeconomica 2016 EN jazyk

Autor: Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková
Vydavateľstvo: Nakladatelství Oeconomica
Rok vydania: 2016
EAN: 9788024521527
Počet strán: 246
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Jazyk: anglický
Rozmery: 176x250 mm
Žáner: Marketing, manažment
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 24,24 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe International Marketing (Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková)

The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the first edition the content of the book is updated covering the recent trends in international marketing and the changes of the business environment in the post- crisis times and providing up- to- date examples and mini- cases.The first section of the book covers analysis of the international environment, risks connected to the international expansion, modes of entry to foreign markets, international marketing research and international marketing strategies. The second section deals with international segmentation, positioning, targeting and branding and the third section discussed the tools of international marketing mix (product, pricing, distribution and communication). A new chapter covering ESR in international environment will be added to this section.

Súbory na stiahnutie

Názov Veľkosť Formát Dátum
Ukážka z knihy 557,5 kB pdf 11.06.2018

Recenzie

Zatvoriť
Vraždoku
Umenie podnikať

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

International Marketing (Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková)