Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu
od Peter Čisárik; Zuzana Hrabovská z vydavateľstva Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach 2012
Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu
od Peter Čisárik; Zuzana Hrabovská z vydavateľstva Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach 2012
Autor: | Peter Čisárik; Zuzana Hrabovská |
Vydavateľstvo: | Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach |
Rok vydania: | 2012 |
EAN: | 9788070979372 |
Počet strán: | 178 |
Typ tovaru: | Brožovaná väzba |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 210x297 mm |
Škola: | Vysoké školy |
Žáner: | Reklama, marketing, obchod |
Viac o knihe Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu (Peter Čisárik; Zuzana Hrabovská)
Marketing bol donedávna spájaný s koncepciou ziskovosti a konkurencieschopnosti. V posledných rokoch sa však uplatňuje aj v organizáciách, ktoré nedosahujú zisk, ako napr. kultúrne a vzdelávacie inštitúcie, politické strany, dobrovoľné alebo charitatívne organizácie, ale aj pri propagovaní ľudí a ich názorov, udalostí a miest. Dôvodom je predovšetkým tlak na efektívnejšie využívanie verejných zdrojov, ako aj narastajúca konkurencia. Koncepcia marketingu územia ovplyvňuje tak názory na miesto pobytu, priemyselné a obchodné zóny, územie, cestovný ruch a územný imidž. Predložený vysokoškolský učebný text, slúži ako študijný materiál ponúkajúci základy marketingu aplikovaného pre oblasť služieb a pre oblasť teritória: je určený predovšetkým pre študentov voliteľných predmetov na Fakulte verejnej správy.