Marketing
od Jaroslav Kita z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) 2017
Marketing
od Jaroslav Kita z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) 2017
Autor: | Jaroslav Kita |
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer (Iura Edition) |
Rok vydania: | 2017 |
Rok poslednej dotlače: | apríl, 2019 |
EAN: | 9788081685507 |
Počet strán: | 424 |
Typ tovaru: | Viazané knihy |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 170x240 mm |
Edícia: | Ekonómia |
Škola: | Vysoké školy |
Žáner: | Reklama, marketing, obchod |
Viac o knihe Marketing (Jaroslav Kita)
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu. Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie. Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný.
Súbory na stiahnutie
Názov | Veľkosť | Formát | Dátum |
---|---|---|---|
Ukážka z knihy | 184,9 kB | 01.02.2017 |