Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Manažment, riadenie, personalistika

Nákup a predaj. Obchodné funkcie priemyselných podnikov

od Jaroslav Kita z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) február, 2017 SK jazyk

Nákup a predaj. Obchodné funkcie priemyselných podnikov

od Jaroslav Kita z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) február, 2017 SK jazyk

Autor: Jaroslav Kita
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer (Iura Edition)
Rok vydania: február, 2017
EAN: 9788081685521
Počet strán: 232
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Jazyk: slovenský
Rozmery: 170x240 mm
Edícia: Ekonómia
Žáner: Manažment, riadenie, personalistika
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 12,91 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Nákup a predaj. Obchodné funkcie priemyselných podnikov (Jaroslav Kita)

Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických stránok. Má pomôcť pri prekonávaní niektorých zjednodušených interpretácií nákupu a predaja. Zároveň má ambíciu podporiť názor, podľa ktorého aplikácia marketingového prístupu v danej problematike vyžaduje zmenu kultúry v priemyselných podnikoch, a upozorniť na niektoré vzťahy a mechanizmy, ktoré môžu byť zdrojom zisku podniku. Učebnica prisudzuje veľký význam hľadaniu a realizácii obojstranne výhodných kooperatívnych vzťahov zákazník – dodávateľ. Aj napriek nedostatku štatistických údajov možno konštatovať, že v súčasnosti dochádza k rastúcemu trendu spolupráce medzi malými, strednými a veľkými podnikmi v rámci štátu a v medzinárodnom meradle. Rozvoj týchto možností spolupráce posilňuje nutnosť iných spôsobov vo vzťahoch medzi podnikmi, než sú jednoduché výmenné vzťahy. Učebnica je vhodná nielen pre študentov a učiteľov, ktorí v nej nájdu štruktúrovaný a didaktický manuál orientovaný na problematiku obchodných aktivít priemyselných podnikov, ale aj pre zamestnancov a manažérov podnikov, ktorí v nej nájdu odpovede na otázky v súvislosti s užitočnosťou praktizovania teoretických prístupov z oblasti nákupu a predaja.

Súbory na stiahnutie

Názov Veľkosť Formát Dátum
Ukážka z knihy 177,7 kB pdf 01.02.2017

Recenzie

Zatvoriť
Vianocna nadielka - DAN
Umenie podnikať

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Nákup a predaj. Obchodné funkcie priemyselných podnikov (Jaroslav Kita)Chodníky k plesám (Jaroslav Kita)