SuperFreakonomics
od Steven D. Levitt , Stephen J. Dubner z vydavateľstva Premedia 2015
SuperFreakonomics
od Steven D. Levitt , Stephen J. Dubner z vydavateľstva Premedia 2015
Autor: | Steven D. Levitt , Stephen J. Dubner |
Vydavateľstvo: | Premedia |
Rok vydania: | 2015 |
EAN: | 9788081591655 |
Počet strán: | 288 |
Typ tovaru: | Pevná väzba |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 150x235 mm |
Žáner: | Humor, satira |
Túto knihu si môžete zakúpiť aj s 40 % cenovým zvýhodnením. Kniha má drobné nedostatky: narazený roh. Cena zvýhodnenej knihy je 8,10 € a presnejšie informácie vrátane obrázkov tejto konkrétnej knihy sa dozviete tu.
Viac o knihe SuperFreakonomics (Steven D. Levitt , Stephen J. Dubner)
Po úspechu Freakonomics jej autori čakali štyri roky, než svetu predstavili voľné pokračovanie. Autori stavajú na hlavu bežné predstavy a opäť to robia zábavne, bez ohľadu na to, či sa zaoberajú tým, prečo tak klesli ceny orálneho sexu, alebo hľadajú riešenie globálneho otepľovania. SuperFreakonomics: Globálne ochladzovanie, vlastenecké prostitútky a životné poistky pre samovražedných atentátnikov - Prečo by si mal samovražedný terorista kúpiť životnú poistku? - Ako rozlíšiť dobrého lekára od zlého? - Čo majú prostitútky spoločné so Santa Clausom? - Môže jedenie kengúr zachrániť planétu? Odpovede nájdete v SuperFreakonomics, kde si autori pokračovania svetového bestselleru opäť kladú nezvyčajné otázky. Knihy ekonóma Stevena D. Levitta a novinára Stephena J. Dubnera sú skrížením prenikavého uvažovania a veľkého rozprávačského talentu. Autorská metóda sa nezmenila, tentoraz sa popri každodenných problémoch venujú aj otázkam s oveľa širším dosahom. Ukazujú, že aj tie najväčšie svetové problémy sa dajú eliminovať bez obrovských investícii, najmä ak sa uplatní tvorivé myslenie a inovácie. Opäť píšu o netradičných témach, vrátane krvilačných slonov a bezzubých žralokov, spôsoboch ako oddialiť smrť, dobre zarobiť na vlastnom tele či skrotiť hurikány. Prekvapujúce ekonomické paralely nachádzajú medzi životom luxusných prostitútok a realitnými maklérmi, skúmajú dopad televízie na ľudské správanie a na záver v kapitole o mikroekonómii uvažujú nad štúdiou, podľa ktorej by sa mohli opice naučiť zaobchádzať s peniazmi tak ako ľudia. A ak sa pozriete na priebeh ekonomickej krízy, tak možno aj lepšie. “Pútavé, politicky nekorektné a opojné ako veľký dúšok tequilly.” The Times