Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Spoločenské a humanitné vedy Právo, politológia, sociológia Ostatné

Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike

od Ján Králik; Dušan Masár z vydavateľstva Vysoká škola Danubius 2015 SK jazyk

Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike

od Ján Králik; Dušan Masár z vydavateľstva Vysoká škola Danubius 2015 SK jazyk

Autor: Ján Králik; Dušan Masár
Vydavateľstvo: Vysoká škola Danubius
Rok vydania: 2015
EAN: 9788081670459
Počet strán: 130
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Jazyk: slovenský
Rozmery: 148x210 mm
Žáner: Politológia, politika
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 11,52 €

Akcia: Diáre k nákupu nad 20 €

Viac informácií

Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike (Ján Králik; Dušan Masár)

V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov. Ide o pojmy ako sú verejný sektor, verejný záujem, verejné blaho, politický záujem, verejná správa, aktéri, verejná voľba a ďalšie. Cieľom publikácie bolo ukázať vzájomné vývojové súvislosti medzi verejnou politikou a verejným marketingom.

Recenzie

Zatvoriť
Trofej
Umenie podnikať

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike (Ján Králik; Dušan Masár)