Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike
od Ján Králik; Dušan Masár z vydavateľstva Vysoká škola Danubius 2015
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike
od Ján Králik; Dušan Masár z vydavateľstva Vysoká škola Danubius 2015
Autor: | Ján Králik; Dušan Masár |
Vydavateľstvo: | Vysoká škola Danubius |
Rok vydania: | 2015 |
EAN: | 9788081670459 |
Počet strán: | 130 |
Typ tovaru: | Brožovaná väzba |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 148x210 mm |
Žáner: | Politológia, politika |
Viac o knihe Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike (Ján Králik; Dušan Masár)
V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov. Ide o pojmy ako sú verejný sektor, verejný záujem, verejné blaho, politický záujem, verejná správa, aktéri, verejná voľba a ďalšie. Cieľom publikácie bolo ukázať vzájomné vývojové súvislosti medzi verejnou politikou a verejným marketingom.