Aplikovaný marketing
od Milan Oreský z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) marec, 2016
Aplikovaný marketing
od Milan Oreský z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) marec, 2016
Autor: | Milan Oreský |
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer (Iura Edition) |
Rok vydania: | marec, 2016 |
EAN: | 9788081683824 |
Počet strán: | 352 |
Typ tovaru: | Viazané knihy |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 150x210 mm |
Žáner: | Reklama, marketing, obchod |
Viac o knihe Aplikovaný marketing (Milan Oreský)
Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.