Audit marketingu a cien
od Michal Oláh – Zoltán Rózsa z vydavateľstva Iura Edition 2009
Audit marketingu a cien
od Michal Oláh – Zoltán Rózsa z vydavateľstva Iura Edition 2009
Autor: | Michal Oláh – Zoltán Rózsa |
Vydavateľstvo: | Iura Edition |
Rok vydania: | 2009 |
EAN: | 9788080782733 |
Počet strán: | 85 |
Typ tovaru: | Brožovaná väzba |
Jazyk: | český |
Rozmery: | 150x210 mm |
Škola: | Vysoké školy |
Žáner: | Katalóg |
ISBN: | 978-80-8078-273-3 |
Viac o knihe Audit marketingu a cien (Michal Oláh – Zoltán Rózsa)
Druhé vydanie
Publikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít firmy.
Autori charakterizujú ideálnu situáciu a zároveň vymedzujú audítorovi referenčný rámec na hodnotenie reality „aká je“ a „aká by mala byť“. V závislosti od zistenej odchýlky audítor formuluje odporúčania, prispôsobené oblasti, v ktorej firma vykonáva činnosť. Cieľom publikácie je prispieť k prehĺbeniu poznania auditu marketingu a cien a k jeho aktívnemu využívaniu vo firmách v záujme udržania trvalej prosperity firiem.
Publikácia je určená študentom i širokej odbornej verejnosti v manažmentoch firiem.
Publikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít firmy.
Autori charakterizujú ideálnu situáciu a zároveň vymedzujú audítorovi referenčný rámec na hodnotenie reality „aká je“ a „aká by mala byť“. V závislosti od zistenej odchýlky audítor formuluje odporúčania, prispôsobené oblasti, v ktorej firma vykonáva činnosť. Cieľom publikácie je prispieť k prehĺbeniu poznania auditu marketingu a cien a k jeho aktívnemu využívaniu vo firmách v záujme udržania trvalej prosperity firiem.
Publikácia je určená študentom i širokej odbornej verejnosti v manažmentoch firiem.