Aplikovaný marketing
od Helena Nízka z vydavateľstva Iura Edition 2007
Aplikovaný marketing
od Helena Nízka z vydavateľstva Iura Edition 2007
Autor: | Helena Nízka |
Vydavateľstvo: | Iura Edition |
Rok vydania: | 2007 |
EAN: | 9788080781576 |
Počet strán: | 198 |
Typ tovaru: | Brožovaná väzba |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 150x210 mm |
Škola: | Vysoké školy |
Žáner: | právo |
ISBN: | 978-80-8078-157-6 |
Viac o knihe Aplikovaný marketing (Helena Nízka)
Akcia trvá do vypredania zásob!!!
Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi podnikov. Vďaka týmto zmenám sa vo väčšine odvetví stalo nevyhnutnosťou využívanie princípov marketingu s cieľom získať konkurenčnú výhodu oproti ostatným účastníkom na trhu. Autorka sa v publikácii podrobne venuje agropotravinárskemu marketingu, marketingu v odevnom priemysle, ekologickému marketingu, marketingu univerzít a vysokých škôl a zážitkovému a event marketingu.
Publikácia je určená nielen študentom, ale aj marketingovým odborníkom z hospodárskej praxe, ktorí môžu uvedené poznatky využiť na získanie výhodnejšej pozície podniku na trhu, nových zákazníkov, ako aj vyšších trhových podielov.