Marketing - výklad pojmov
od Kristína Viestová z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) 2014
Marketing - výklad pojmov
od Kristína Viestová z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) 2014
Autor: | Kristína Viestová |
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer (Iura Edition) |
Rok vydania: | 2014 |
EAN: | 9788081681363 |
Počet strán: | 184 |
Typ tovaru: | Viazané knihy |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 148x210 mm |
Edícia: | Ekonómia |
Škola: | Vysoké školy |
Žáner: | ekonómia |
Viac o knihe Marketing - výklad pojmov (Kristína Viestová)
Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich i zahraničných prameňov, ako aj internacionalizovaných ekonomických slovníkov, pričom si uvedomovali rozdielnosť validity zdrojov. Výber hesiel, ako aj ich spracovanie autori pri samotnej tvorbe diela priebežne konzultovali s mnohými odborníkmi z teórie a praxe. Pojmy, ktoré tvoria obsah jednotlivých častí diela – Marketing (1), Marketingové nástroje/Marketingový mix (2), Metódy a techniky marketingu (3), sú uvedené v abecednom poradí. Pre ľahkú orientáciu čitateľa je na záver uvedený komplexný register všetkých pojmov podľa abecedy. V rozsiahlej palete hesiel sú uvedené aj niektoré slangové výrazy, ktoré nie sú kodifikované, ale stali sa súčasťou marketingovej terminológie odborníkov i verejnosti. Marketing – výklad pojmov prezentuje komplexný systematizovaný súbor, rozbor a výklad poznatkov z oblasti marketingu, ktorý bude vhodnou pomôckou pre odbornú i laickú verejnosť, ako aj študentov ekonomických a neekonomických smerov.
Súbory na stiahnutie
Názov | Veľkosť | Formát | Dátum |
---|---|---|---|
Ukážka z knihy | 27,3 kB | 02.04.2015 |