Čo už viem - Slovenský jazyk pre 1. ročník ZŠ
od Renáta Sivoková z vydavateľstva Maquita s.r.o. 2014
Čo už viem - Slovenský jazyk pre 1. ročník ZŠ
od Renáta Sivoková z vydavateľstva Maquita s.r.o. 2014
Autor: | Renáta Sivoková |
Vydavateľstvo: | Maquita s.r.o. |
Rok vydania: | 2014 |
EAN: | 9788089260614 |
Počet strán: | 40 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, matná |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | A4 |
Ročník: | 1. ročník |
Predmet: | Slovenský jazyk a literatúra |
Škola: | Základné školy |
Žáner: | Učebnice, monografie, slovníky |
ISBN: | 978-80-89260-61-4 |
Viac o knihe Čo už viem - Slovenský jazyk pre 1. ročník ZŠ (Renáta Sivoková)
Pracovný zošit Čo už viem – súbor pracovných listov zo slovenského jazyka pre 1. ročník základných škôl je novinka z vydavateľstva Maquita.
Čo už viem – pracovný zošit má odporúčaciu doložku MŠ SR.
„Pravák a či ľavák som šikovný prvák. Veselú mám ceruzku, čarovné mám pero otvor zošit na chvíľku a pochváľ ma preto.“
Súbor pracovných listov Čo už viem je určený pre žiakov prvých ročníkov. Tento pracovný zošit je vhodný na obohatenie vyučovacej hodiny, upevňovanie učiva po prebratí jednotlivých písmen, na domáce úlohy, či samostatnú prácu.
Žiaci majú vďaka tomuto pracovnému zošitu Čo už viem možnosť upevniť si svoje vedomosti v rôznorodých úlohách, ktoré podporujú u žiakov grafomotorické zručnosti, upevňovanie písaných a tlačených tvarov písmen, aktívne čítanie ako aj čítanie s porozumením. Pracovné listy obsahujú obľúbené hádanky, doplňovačky, básne, námety na dramatizáciu a didaktické hry. Úlohy využívajú medzipredmetové vzťahy s matematikou, prírodovedou, etickou, hudobnou a výtvarnou výchovou. Úlohy rozvíjajú slovnú zásobu a komunikačné schopnosti. Žiaci majú priestor aj na sebahodnotenie.
Pracovný zošit môžete využívať aj na opakovanie učiva. Samostatným vypracovaním pracovných listov sa môžete presvedčiť, ako žiak zvládol učivo, v čom robí chyby, čo je potrebné ešte precvičiť.
Pracovné listy obsahujú ilustrácie, ktoré môžu deti vyfarbovať, ako grafomotorickú rozcvičku, rozvoj jemnej motoriky, či využitie času pri individuálnom pracovnom tempe žiakov.