Vplyv Psychológia presviedčania
od Robert B. Cialdini z vydavateľstva Eastone s.r.o. 2014
Vplyv Psychológia presviedčania
od Robert B. Cialdini z vydavateľstva Eastone s.r.o. 2014
Autor: | Robert B. Cialdini |
Vydavateľstvo: | Eastone s.r.o. |
Rok vydania: | 2014 |
Rok poslednej dotlače: | január, 2017 |
EAN: | 9788081092596 |
Počet strán: | 280 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, lesklá |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 155,0x225,0x0,0 mm |
Žáner: | ine |
Formát: | A5 |
ISBN: | 978-80-8109-259-6 |
Viac o knihe Vplyv Psychológia presviedčania (Robert B. Cialdini)
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie.
Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa tak stáva výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach marketingu, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.